آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

واکنش پرسپولیس به شایعه درگیری لفظی با یحیی



  باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس هرگونه اختلاف و درگیری با یحیی گل‌محمدی را تکذیب کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، در حالی‌که باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه را به عنوان زمان فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی عنوان کرده بود اما مذاکرات طرفین هنوز به توافق نرسیده و به نظر اختلافات مالی پابرجا هستند. 

 

در این بین مصاحبه روز شنبه درویش و پاسخ متقابل یحیی گل‌محمدی شایعات زیادی را پیرامون رابطه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس ایجاد کرد و حتی گفته شد که آنها در جلسه درگیری لفظی داشته‌اند. 

 

حالا باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه رسمی این شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید مذاکرات در فضای آرام برای رسیدن به نقطه تفاهم ادامه دارد.

 

در اطلاعیه پرسپولیس آمده است:

 

با توجه به مذاکره توام با تفاهم برای اقاله قرارداد همکاری بین باشگاه و یحیی گل‌محمدی، امور مربوطه در حال انجام است. در این ارتباط به اطلاع می‌رساند بر خلاف پاره‌ای شایعات و گمانه‌زنی‌های مطرح شده، نشست روز گذشته در فضای توام با تفاهم برگزار شد و تبادل نظر برای مفاد تفاهم‌نامه در حال انجام است.

 

با تو‌جه به قوانین جدید نقل و انتقالات ‌پایان همکاری باید با توافق و رضایت طرفین باشد که نه برای باشگاه و نه برای مربی مشکلی ایجاد نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------