مصدومیت کوین یامگا در تمرین/ ستاره استقلال را به بیمارستان بردند!



  مصدومیت کوین یامگا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کوین یامگا پس از آسیب‌دیدگی در تمرین استقلال، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش  ورزش سه ، تمرینات استقلال برای برگزاری مسابقات نیم فصل دوم، از دو روز پیش آغاز شد و آبی پوشان با حضور در کمپ مرحوم حجازی، خود را برای شرکت در این پیکارها و البته مسابقه حساس جام حذفی مقابل مس رفسنجان، آماده کردند. کوین یامگا تنها خارجی بود که در تمرین آبی‌ها شرکت کرده بود.

 

امروز نیز سومین جلسه تمرینی استقلال پس از سپری کردن تعطیلات برگزار شد که البته چندان برای آبی‌ها خوش یمن نبود چرا که ستاره فرانسوی این تیم دچار مصدومیت شدیدی شده که منجر به حضور آمبولانس در محل تمرین و انتقال او به بیمارستان شده است.

 

آنگونه که رسانه رسمی استقلال نوشته، تمرین امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد و بازیکنان حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه زیر نظر جواد نکونام و کادر فنی کار کردند.

 

در اواسط این جلسه تمرینی، زمانی که تیم برای انجام کارهای تاکتیکی به دو دسته تقسیم شده بود، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال از ناحیه صورت آسیب دید.

 

با توجه به اینکه مصدومیت او نیاز به بررسی بیشتر پزشکان داشت، با تشخیص کادر پزشکی استقلال، او با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 

رسانه رسمی استقلال از ذکر جزئیات بیشتری درخصوص علت این آسیب‌دیدگی خودداری کرده و نوشته است که تیم پزشکی این باشگاه در ساعات آینده گزارش کاملی از مصدومیت این بازیکن ارائه خواهد داد.

 

یامگا که از لیگ بیست و یکم لباس استقلال را بر تن می‌کند، یکی از مهره‌های کلیدی در ترکیب این تیم بوده است و امسال نیز با گلزنی در ثانیه‌های پایانی دربی پایتخت، به محبوبیت زیادی بین هواداران دست یافته و باید دید که میزان و شدت آسیب دیدگی او به چه اندازه خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------