ادعای همسر مائورو ایکاردی درباره رابطه جنسی آقای فوتبالیست با ۲۰۰ زن!



 فوتبالیست مشهور آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فوتبالیست مشهور آرژانتینی تا پیش از او با ۲۰۰ زن رابطه جنسی برقرار کرده بود.

 روزیاتو / این زوج در سال ۲۰۱۴، اندکی پس از نهایی شدن طلاق نارا از ماکسی لوپز، دیگر فوتبالیست آرژانتینی ازدواج کردند.

 

نارای ۳۷ ساله و ایکاردی ۳۰ ساله حالا یک پسر ۸ ساله و یک دختر ۷ ساله دارند.

 

 

 فوتبالیست مشهور آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

نارا به تازگی در مصاحبه ای با برنامه ای تلویزیونی در آرژانتین گفته همسرش تا پیش از او با ۲۰۰ زن رابطه جنسی برقرار کرده بود.

 

نارا همچنین فاش کرد که وقتی با یکدیگر آشنا شدند، ایکاردی ۴ تلفن همراه مختلف داشت، اما او خیلی زود از آن ها خلاص شد.

 

نارا در اینباره گفت: «یکی از تلفن هایش برای ارتباط با مدیرهای باشگاه بود. اما بقیه ی تلفن ها مخصوص زن ها بود. آن زن ها از قاره های مختلف بودند. یک روز تلفن ها را ریختم توی آب. بعد مائورو آمد و شروع کرد به گشتن دنبال شان. حتی خودم هم کمکش کردم ولی هیچوقت پیدایشان نکرد.»

 

نارا، علاوه بر همسر ایکاردی، ایجنت فوتبالی این بازیکن نیز هست.

 

 فوتبالیست مشهور آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

وندا نارا و مائورو ایکاردی یکی از جنجالی ترین زوج های دنیای فوتبال هستند.

 

نارا همسر ماکسی لوپز بود تا اینکه در سال ۲۰۱۳ فاش شد او با هم‌تیمی همسرش، مائورو ایکاردی وارد رابطه عاشقانه شده است. لوپز و ایکاردی آن زمان در تیم ایتالیایی سمپدوریا با یکدیگر هم‌تیمی بودند.

 

ایکاردی در کتاب خود تأیید کرده است که رابطه عاشقانه اش با نارا زمانی آغاز شد که او هنوز همسر لوپز بود.

 

ایکاردی در اینباره نوشته: «شب قبل از سفرم به آمریکا وندا به من پیام داد. تعجب کردم چون معمولاً با ماکسی صحبت می کردم نه او. وندا از من خواست که در صورت امکان از آمریکا برایش یک آیپد بگیرم چون آن زمان هنوز در ایتالیا نبود. ولی آن پیام مرا به این فکر انداخت که آیا وندا واقعاً تبلت می خواست یا دنبال بهانه ای بود تا با خودم در ارتباط باشد. به ایتالیا که برگشتم، یکی از اولین کارهایی که کردم این بود که دوباره به وندا پیام دادم. چون باید آیپد را به او می دادم، بهانه ی خوبی بود. خیلی به هم پیام دادیم و کم کم باهم صمیمی تر شدیم. یک روز وندا به من پیام داد که او و ماکسی قرار است با یکی دیگر از هم‌تیمی هایمان و همسرش برای تفریح به یک جزیره بروند و به من پیشنهاد کرد که با آن ها بیایم. من هم با کمال میل قبول کردم. آنجا وقتی در طبقه ی دوم قایق تنها دراز کشیده بودم، یکدفعه وندا آمد و بدون هیچ خجالتی کنارم نشست. آن زمان ازدواج او و ماکسی داشت به پایان می رسید.»

 

 

 فوتبالیست مشهور آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

ایکاردی و نارا در سال ۲۰۱۴، تنها چند ماه پس از نهایی شدن طلاق نارا و لوپز، با یکدیگر ازدواج کردند. نارا ۷ سال از ایکاردی بزرگ تر است.

 

ایکاردی بعداً به تیم اینترمیلان پیوست و لوپز در تیم سمپدوریا باقی ماند. در مسابقات میان این دو تیم، لوپز از دست دادن با ایکاردی خودداری می کرد. بعد از آنکه در یک مسابقه میان اینترمیلان و سمپدوریا که با نتیجه ی ۴ بر صفر به نفع اینترمیلان به پایان رسید، ۲ گل از این ۴ گل را ایکاردی به ثمر رساند، این مسابقه به «دربی وندا» مشهور شد.

 

 فوتبالیست مشهور آرژانتینی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

وقتی ایکاردی تصویر نارا و ۳ فرزندش از لوپز را روی بدن خود خالکوبی کرد، لوپز از او انتقاد کرد.

 

همچنین بعد از آنکه ایکاردی تصاویری از فرزندان لوپز و نارا در صفحه ی خودش منتشر کرد، لوپز گفت که دوست ندارد فرزندانش در عکس های ایکاردی حضور داشته باشند.

 

نارا در سال ۲۰۲۲ از تصمیم او و ایکاردی برای جدایی از یکدیگر خبر داد. با این حال، رابطه ی آن ها از آن زمان با چند قهر و آشتی دیگر ادامه یافته است.

 

تابستان ۲۰۲۳ معلوم شد نارا به سرطان خون مبتلا شده و او حالا در حال طی دوره ی درمان خود است.

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------