مایلی‌کهن: برانکو انقدر مار خورده که افعی شده/ حاضرم با یحیی صحبت کنم تا برگردد



 محمد مایلی‌کهن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی پیرامون وضعیت این تیم و اوضاع پرسپولیس نظرات خود را بیان کرد.

 به گزارش خبر ورزشی؛ دقایقی پس از این‌که خبر تبرئه شدن محمد مایلی‌کهن از بابت شکایت امیر قلعه‌نویی رسانه‌ای شد، با حاجی مایلی تماس گرفتیم تا پیرامون این مسئله و البته سایر شرایط حاکم بر فوتبال ایران با او همکلام شویم.

 

اول از پرسپولیس شروع کنیم. چرا این تیم هنوز سرمربی ندارد؟
این مسئله در واقع به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و یک مشکل مدیریتی محسوب می‌شود. من قبلا هم گفته‌ام برای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم ولی آقایان خطیر و درویش در واقع کارمندان ارشد باشگاه هستند و صاحب این دو باشگاه نیستند. آن‌ها باید چنین مسائلی را جمع و جور کنند. البته معتقدم وزیر محترم ورزش آقای کیومرث هاشمی باید زودتر در این مورد ورود کند چون به‌هرحال پرسپولیس یکی از سرمایه‌های مملکت محسوب می‌شود و باید فکری به حال وضعیت سرمربی‌گری آن در اولین فرصت ممکن شود.

 

به نظرتان بهترین راه حل در حال حاضر برای پرسپولیس چیست؟
به نظر من بهترین سرمربی برای پرسپولیس در حال حاضر یحیی گل‌محمدی است. نتایجی که آقایحیی در این چند سال گرفت واقعا کم‌نظیر بود و این مسئله نشان می‌دهد که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

اما یحیی استعفا داد و رفت!
به اعتقاد من بهتر است گل‌محمدی را دوباره برگردانند و اگر واقعا کاری از دست من برمی‌آید، حاضرم خودم با آقا یحیی صحبت کنم تا دوباره به پرسپولیس برگردد.

 

برانکو ایوانکوویچ که گزینه اول سرمربی‌گری پرسپولیس در حال حاضر محسوب می‌شود، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی عمان مقابل عربستان به سوال خبرنگاران پیرامون احتمال حضورش در پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت اینجا جام ملت‌های آسیاست و فعلا در مورد این مسابقات صحبت می‌کنیم. تحلیل شما در این رابطه چیست؟
برانکو با این حرف نشان داد که هنوز پیشنهاد پرسپولیس را نه رد کرده و نه قبول کرده است. آقای برانکو مار خورده و افعی شده است؛ برانکو با پولی که در فوتبال ایران درآورد، الان بیشترِ کرواسی را خریده است! برادرش هم ایران آمد و پول درآورد. بنده خدا برادر برانکو که اصلا توپ را نمی‌شناخت اما به ایران آمد و قرارداد بست و به نان و نوایی رسید!

 

 

برسیم به جام ملت‌ها. بازی اول را بردیم ولی برخی کارشناسان نسبت به شرایط ساختار دفاعی تیم ملی نگران هستند.
اولا این را بگویم که من همیشه حامی تیم ملی کشورم هستم. اصلا برایم مهم نیست در چه مقطعی چه کسی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد بلکه آن‌چه برایم فوق‌العاده مهم تلقی می‌شود، موفقیت این تیم و خوشحالی مردم است. قطعا از پیروزی تیم ملی خوشحال شدم و حتماً وقتی تیمی ۴ گل می‌زند یعنی این‌که فوتبال خوبی بازی کرده است. در مورد فلسطین این نکته را باید متذکر شد که این تیم اصلا ضعیف نبود و اتفاقا محکم و خشن فوتبال بازی می‌کرد. پیرامون ساختار دفاعی هم ترجیح می‌دهم حرفی نزنم و برای تیم ملی تحت هر شرایطی آرزوی موفقیت دارم.

 

به نظرتان به فینال می‌رسیم؟
ببین! کار سختی است اما چیزی که فوتبال را از همه ورزش‌ها متمایز می‌کند، غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. مسابقات از روز اول نشان داد که همه تیم‌ها خوب هستند. حتی تیم‌هایی که شکست خورده‌اند هم نمایش خوبی ارائه کرده‌اند.

 

و به عنوان سوال آخر؛ از شکایت امیر قلعه‌نویی تبرئه شدید.
من پس از این‌که نامه احضاریه آمد، خودم همه کارهایم را دنبال کردم و وکیل هم نگرفتم. رفتم و همه حرف‌هایی که در مصاحبه‌هایم گفته بودم را تایید کردم. نه پارتی داشتم و نه کسی سفارشم را کرده بود. حرف‌هایم را صادقانه بر زبان آوردم.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------