آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

نامه جدید سازمان لیگ به باشگاه‌ها درباره قانون سقف بودجه



 سازمان لیگ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سازمان لیگ طی هفته اخیر با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها خواستار دریافت پیشنهادات درباره موضوع سقف بودجه شد. 

 به گزارش تسنیم، از ابتدای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر قانون سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ دسته اول فوتبال به اجرا درآمد و اجرای این قانون با نقد و بررسی‌های زیادی همراه شد.

 

این انتقادات شامل دو بخش حقوقی و اقتصادی بود و در عین حال مسئولان اجرای قانون مذکور پذیرفتند که چون انسان‌ها در وضع این قانون دخیل بودند قطعاً کارشان بدون عیب و ایراد نبوده است و بنابراین در سال‌های آتی امکان ویرایش در این قانون وجود دارد.

 

بررسی‌ها حاکی از آن است که هفته گذشته، سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری، خواهان دریافت پیشنهادات آنها برای اجرای هر چه بهتر قانون سقف بودجه در سال آتی شده است. 

 

با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر اکثریت تیم‌های لیگ برتری است، بعید به نظر می‌رسد حدود ۱۰ تیم لیگ برتری در مورد بحث بودجه انتقادی داشته باشند.

 

احتمالاً تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و چند تیمی که توانایی صرف بودجه بیشتری دارند، در مورد راهکارهای افزایش سقف بودجه درخواست‌هایی داشته باشند.

از آنجایی که این تیم‌ها مقابل نمایندگان متمول حوزه خلیج فارس قرار می‌گیرند، معتقدند نباید مانعی مقابل‌شان قرار داشته باشد.

 

در فصل اخیر سقف بودجه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۴۰۰ میلیارد تومان و حداکثر بودجه باشگاه‌های لیگ برتری ۳۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود.

 

با وجود اصرار مسئولان فدراسیون، بعضی اهالی فوتبال معتقدند قانون سقف بودجه سال آینده اجرا نخواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------