ممنوعیت گزینه پرسپولیس برای خروج از خانه/ پیشنهاد قرارداد نیم فصل سرخ‌ها به برانکو ایوانکوویچ



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
گزینه ایتالیایی پرسپولیس می‌گوید منتظر جلسه حضوری با مدیران این باشگاه بوده.

به گزارش ورزش سه ، یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس جیووانی دی بیاسی ایتالیایی بود که با وجود اوکی اولیه اما به نتیجه نرسید چرا که هم هواداران پرسپولیس به خاطر رزومه نه چندان جالب او به باشگاه فشار آوردند که جذبش نکند هم اینکه خودش راضی نشد به ایران بیاید.

 


دی بیاسی در گفت و گویی با اعتماد آنلاین درباره مذاکراتش با پرسپولیس  و اینکه چرا به نتیجه نرسید پاسخ داده هرچند به نظر می‌رسد همچنان خودش مایل است به تهران بیاید اما ظاهرا همسرش اجازه نمی‌دهد!


آخرین بار کی با مدیران باشگاه پرسپولیس صحبت کردید؟
خوب یادم نیست اما بین چهارشنبه و پنجشنبه بود که دو تماس تصویری از ایران داشتم و با مدیران پرسپولیس جلسه تصویری داشتیم.


در این دو جلسه در خصوص مسائل مالی هم صحبت کردید؟
نه صحبتی نشد البته من این حق را برای خودم محفوظ داشتم که در یک جلسه حضوری در خصوص ریز مذاکرات و مسائل مالی صحبت کنیم.


از وضعیت پرسپولیس تا چه اندازه شناخت‌ دارید؟
خب به‌طور کلی در جریان مسابقات فصل قبل که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید قرار دارم همین‌طور از کیفیت بازیکنان این فصل تیم که بعضی از آنها مشکل بدنی دارند هم مطلع شدم.


چرا برای مذاکرات حضوری اقدامی نشد؟
دو روز است که مشکل دارم! حقیقتش را بخواهید با یکی از اعضای خانواده حرف زدم اما او اجازه نمی‌دهد که از خانه خارج شوم!


درباره جزئیات قرارداد هیچ صحبتی نداشتید؟
به‌طور کلی صحبت کردیم و من درخواست خاصی نداشتم البته در مذاکرات رودررو قرار بود خواسته‌هایم را بگویم.


حاضر بودید بدون دستیاران خودتان هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرید؟
من عادت دارم با دستیارانی کار کنم که به آنها اعتماد دارم و آنها هستند که تصمیم می‌گیرند من چه شخصیتی باشم. از خواسته‌های مهم من هرکجا که باشم حضور دستیارانم در کنارم است.


اگر به ایران نیایید بازی‌های پرسپولیس و تیم ملی ایران را دنبال می‌کنید؟
قبلا هم به شما گفتم به محض اینکه فرصت کافی داشته باشم هر مسابقه از سطح بین‌المللی را تماشا می‌کنم. دلیل دنبال کردن بازی‌های تیم ایران و پرسپولیس هم جور شده خب از این به بعد بازی‌های تیم ملی و البته پرسپولیس را با دقت بیشتری پیگیری می‌کنم.


می‌دانید علی دایی به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس همیشه یک کاندیدای جدی برای هدایت این تیم است؟
دایی در دوران بازی به عنوان یک بازیکن فوق‌العاده بود اما نمی‌دانم درباره مربیگری او چه باید بگویم! دوره یک بازیکن با دوره مربیگری دو دنیای متفاوت هستند و شباهتی با یکدیگر ندارند.


سوال آخر، از کشور ایران چه شناختی دارید؟
همسرم ۸، ۹ سال قبل آنجا بود و ایرانگردی کرد زمانی که برگشت تا مدت‌ها مشتاقانه از زیبایی‌ها و طبیعت آنجا برای‌مان تعریف می‌کرد.

 

 

 

 

 پیشنهاد قرارداد نیم فصل به برانکو ایوانکوویچ

باشگاه پرسپولیس در آخرین پیشنهادش به برانکو ایوانکوویچ خواهان قرارداد به مدت نیم فصل شد. 

 

پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه ، رضا درویش برای نشان دادن حسن نیت خود و تمایل این باشگاه برای عقد قرارداد و همکاری با برانکو ایوانکوویچ تمامی مسیرها را دنبال کرد.

 

 

آنها در ابتدا دلبری را به عنوان عضو هیئت مدیره و نماینده این باشگاه راهی امارات کردند تا از فرصت حضور تیم ملی عمان و برانکو ایوانکوویچ در این کشور برای مذاکره ابتدایی و ارائه پیشنهاد خود بهره ببرند.

 

جایی که برانکو ایوانکوویچ پاسخ قطعی به این باشگاه نداد اما با اشاره به مشکلات مالیاتی خود از این موضوع به عنوان بزرگترین مانع خود برای دیدن حسن نیت باشگاه و باز شدن مسیر گفتگو گفت.


رضا درویش با استفاده از همین چراغ سبز، شرایط پرداخت مالیات مربوط به برانکو ایوانکوویچ را فراهم ساخت. مالیات و جرایمی که مربوط به چند دوره قبل‌تر از مدیریت وی بود اما هر بار از سوی مدیران وقت این باشگاه، با بی توجهی از آن عبور شده بود تا اکنون جرایم آن نزدیک به 4 میلیارد شود. درویش اما موفق شد این جرایم را با همکاری اسپانسر باشگاه پرداخت کند تا اولین گام برای مذاکره جدی‌تر با برانکو ایوانکوویچ برداشته شود.

 


او در ادامه طبق هماهنگی صورت گرفته، بعد از اولین دیدار تیم ملی عمان برابر عربستان در جام ملت‌ها راهی قطر شد تا با همراهی امیر حسینی و رضا چلنگر گفتگوی جدی را در خصوص عقد قرارداد با این مربی کروات و محبوب بین هواداران پرسپولیس فراهم سازد.

 

جلسه‌ای که البته به نتیجه نرسید و برانکو با اشاره به مشکلات و موانعی که در مسیر بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد، به توافق با این باشگاه و رضا درویش دست نیافت. برانکو با اشاره به اینکه قراردادش با فدراسیون عمان در پایان جام ملت‌ها تمام خواهد شد، از تمایل برای بازگشت به اروپا و حتی احتمال تمدید قرارداد خود با عمان خبر داده بود تا مسیر عقد قراداد سرخ‌ها با این مربی کاملا بسته باشد.

 

اما این پایان ماجرا نبود و علیرغم بحث‌هایی که در خصوص صحبت‌های رد و بدل شده در این جلسه بین رضا درویش و برانکو ایوانکوویچ مطرح شده، یک اتفاق جالب توجه نیز افتاده که به آن پرداخته نشده است. برانکو در گفتگو با درویش با اشاره به پیشنهادات خود، برای اینکه صداقتش را نشان دهد برگه پیش قرارداد با تیم اروپایی خواهانش را به او نشان داد.

 

پیش قراردادی که هر چند ناامیدی بزرگی را برای درویش شکل داد اما ناگهان با مشاهده تاریخ احتمالی آن، برگ جدیدی را به زمین انداخت تا آخرین شانس خود را امتحان کند و همچنان در انتظار آن نشسته است!


در صورتی که برانکو نخواهد بعد از جام ملت‌ها با عمان ادامه دهد - یا حتی فدراسیون عمان تمایل به تمدید نداشته باشد- او طبق بحث‌های شکل گرفته ابتدایی و توافق صورت گرفته، اواخر خرداد ماه قرارداد جدیدش را با تیم اروپایی به جریان خواهد انداخت. موضوعی که باعث شد تا درویش برای عبور از چالش کنونی، پیشنهاد خود را به وی داده تا امیدوار باشد او از این وقفه برای بازگشت به پرسپولیس سود ببرد.

 

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به فرصت باقی مانده، از برانکو خواست تا در صورتی که با فدراسیون عمان به توافق برای تمدید قرارداد دست نیافت و با توجه به فرصت حدود 5 ماهه تا عقد قرارداد با تیم اروپایی مدنظرش، هدایت سرخ‌ها را عهده‌دار شود! چالشی جالب و البته پرماجرا و کوتاه که مشکلات پرسپولیس را حداقل به صورت مقطعی حل خواهد کرد و جبهه حمایتی هواداران را نیز به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر برانکو از این فرصت نیز قادر خواهد بود استفاده برده و ضمن دستیابی به منابع مالی، به پرسپولیس نیز بازگردد و در ادامه نیز قرارداد خود را طبق خواسته خانواده‌اش در اروپا دنبال کند.

 

نزدیکان باشگاه مدعی‌اند این پیشنهاد هرچند به صورت ضمنی از سوی برانکو ایوانکوویچ رد شد اما آنها همچنان امیدوارند در صورتی که تا زمان مشخص شدن وضعیت این مربی روی نیمکت عمان با گزینه خود به توافق دست نیافتند، او را مجاب به بازگشت، حتی به صورت کوتاه مدت کنند.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------