پاسخ رئال به ژاوی: کل دوران فوتبالت فاسد است!



ژاوی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شبکه تلویزیونی رئال مادرید پاسخ تندی را خطاب به ژاوی، سرمربی بارسلونا، منتشر کرد.

 به گزارش ورزش سه ، حواشی داوری و تصمیماتی که از سوی کمک داور ویدیویی در بازی رئال مادرید برابر آلمریا گرفته شد همچنان جنجال بسیاری را در اسپانیا به همراه دارد. 

 

کادر فنی و بازیکنان آلمریا معتقد بودند که تصمیمات کمک داور ویدیویی به ضرر آنها و برای اهدای سه امتیاز این بازی به رئال مادرید بوده است و همین موضوع باعث شد که ژاوی هم انتقادهایی را در نشست خبری پس از پیروزی برابر رئال بتیس مطرح کند. 

 

حالا به نظر می‌رسد که رئال مادرید به شدت از اظهارات مطرح شده از سوی بارسایی‌ها در چند روز گذشته عصبانی و ناراحت است و به همین دلیل پاسخ او را در شبکه تلویزیونی اختصاصی‌اش داده است. 

 

یکی از مجریان این شبکه در برنامه‌ای در واکنش به اظهارات ژاوی گفت: «جالب است که ژاوی نسبت به اتفاقاتی که در لالیگا رخ داده کنجکاو شده است، در حالی که به نظر می‌رسد این که باشگاهش به مدت ۲۰ سال حدود هشت میلیون یورو به قائم مقام رئیس کمیته داوران پرداخت می‌کرد برایش عادی و طبیعی است. 

  

تاکید دارم، بیست سال که تمام طول دوران حرفه‌ای فوتبال ژاوی بود. ما محاسبه کردیم که این مجموعا ۶۰۰ بازی در طول دوران فوتبال آقای ژاوی هرناندز به عنوان بازیکن بارسا و تمامی جام‌هایی بود که با پیراهن این تیم به دست آورد. 

 

این حرفی نیست که ما بزنیم، حرف قاضی و دادستان است... تمامی این ۶۰۰ بازی در حال حاضر مشکوک و تحت بررسی است. این واقعیت است. باشگاه تو به فساد متهم است. تمام طول دوران فوتبال ژاوی به عنوان بازیکن در حال تحقیق و بررسی است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------