آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

عذرخواهی رسمی ژاوی از رئال: ببخشید!



عذرخواهی رسمی ژاوی از رئال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ژاوی امروز حاضر نشد در مورد حواشی بازی رئال-آلمریا حرف بزند و گفت می‌خواهد فقط روی فوتبال و بازی بعدی تیمش تمرکز کند. او از رئال درخواست پوزش کرد. 

به گزارش ورزش سه، بارسلونا بعد از پیروزی روحیه بخش در زمین رئال بتیس فردا باید به سن مامس برود و برابر بیلبائو در یک چهارم نهایی کوپا دل ری قرار بگیرد. یک بازی بسیار حساس و کلیدی برای بارسا که قهرمانی در این جام را نشانه رفته است.

 

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «دیدار خیلی مهمی پیش رو داریم و این یک رقابت برای قهرمانی است. بیلبائو رقیبی است که ما در این مرحله نمی‌خواستیم چون بازی در زمین آنها، با هوادارانشان بسیار سخت است. بیلبائو مربی بزرگی دارد و امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده هرچند در بازی قبلی مقابل والنسیا شکست خوردند، اما تیم شجاع و جسوری هستند. یک بازی عالی خواهد شد و امیدوارم برنده شویم.»

 

وضعیت کریستنسن و کانسلو: «شرایط آنها خوب است و می‌توانند دقایقی به میدان بروند. آنها در فرم بازی قرار دارند و شاید از ابتدا به میدان نروند ولی شانس بازی خواهند داشت.»

 

قضیه داوری رئال-آلمریا: «از روی ادب به شما پاسخ می‌دهم و اگر از من نمی‌پرسیدید صحبت نمی‌کردم. بعد از بازی با بتیس فکر کردم زمان مناسبی برای حرف زدن باشد. دوباره آنها را تکرار می‌کنم چون حسی بود که داشتم. نمی‌خواهم به بحث و جدل دامن بزنم. می‌خواهم برای صحبت در مورد فوتبال اینجا باشم. همه شما اتفاقات را دیدید و شنیدید و از این به بعد دیگر در موردش حرف نمی‌زنم و شما رسانه‌ها باید این قضایا را تجزیه و تحلیل کنید. تمرکز من روی فوتبال و بیلبائو است و فردا یک بازی عالی در سن مامس خواهیم داشت. خبرها در مادرید است نه اینجا.»

 

اهمیت بازی فردا: «ما باید خوب بازی کنیم. برابر بتیس به جز آن ۱۰ دقیقه که دو گل خوردیم، خیلی خوب بودیم. اما فردا مثل بازی با بتیس توپ را در اختیار نخواهیم داشت. سناریوی سن مامس با ویامارین متفاوت است.»

 

دلخوری رئال از حرف‌های بعد از بازی با بتیس: «من همیشه به رئال مادرید احترام گذاشته‌ام و اگر اینطور نبوده، درخواست بخشش کرده‌ام. من اهل جنگ نیستم و صلح طلبم. به ویدیوها و میم‌ها احترام می‌گذارم و می‌خندم.»

 

داوران لالیگا: «من به صداقت داوران اعتقاد دارم، اما فشار وارد کردن روی آنها را دوست ندارم. نمی‌خواهم چیز دیگری بگویم. از من نپرسید.»

 

کوپا دل ری: «بازی فردا می‌تواند سکوی پرتاب ما باشد. یکی از این دو تیم حذف خواهد شد و بازی برگشت نداریم. شما باید با تمام تمرکز خود بازی کنید. هدف ما قهرمانی است ولی می‌دانم چقدر دشوار است.»

 

شانس قهرمانی در لالیگا: «شما جشن پیروزی ما در زمین بتیس را ندیدید؟ ما باید واقع بین باشیم و من یک واقع بین مثبت هستم. برای ما ۱۸ بازی باقی مانده و می‌رویم همه را ببریم. قرار نیست از قهرمانی دست بکشیم. سال قبل رئال شرایط مشابه ما را داشت ولی تا روز ال‌کلاسیکو امید قهرمانی داشت. چرا ما نداشته باشیم؟»

 

خرید جدید در زمستان: «خیر، بعد از روکه خرید دیگری نداریم چون وضعیت مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد. ما با همین بازیکنان تا پایان فصل ادامه خواهیم داد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------