آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر | اعتراض باشگاه استقلال

برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش خبرآنلاین؛ با اعلام…

افزایش ۱۰ درصدی سقف بودجه باشگاه‌ها | مهاجم شمس آذر در آستانه پیوستن به سپاهان



 کارگروه نظارت بر سقف قراردادها,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کارگروه نظارت بر سقف قراردادها یک قانون جدید تصویب کرد تا به این صورت مشکل برخی از باشگاه‌ها برای نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل حل شود. 

 به گزارش تسنیم، قانون سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری در حالی از ابتدای فصل جاری اجرا شد که این موضوع اعتراض برخی‌ باشگاه‌ها را به دنبال داشت.

 

از همین رو کارگروه نظارت بر قراردادها برای حل مشکل باشگاه‌های لیگ برتری در نیم‌فصل، قانونی را طی روزهای اخیر تصویب و به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است که براساس آن ۱۰ درصد بر میزان سقف بودجه تمام باشگاه‌ها اضافه شد تا به این ترتیب باشگاه‌های لیگ برتری برای خرید‌های زمستانی خود مشکلی نداشته باشند.

 

پیش از این سه باشگاه سپاهان، استقلال و پرسپولیس به دلیل پُر شدن میزان سقف بودجه خود برای نقل‌و‌انتقالات زمستانی با مشکل مواجه بودند و با قانون یادشده این سه باشگاه می‌توانند با خیال آسوده‌تری به نقل‌‌و‌انتقالات زمستانی بپردازند.

 

طبق قانون کارگروه نظارت بر قراردادها باشگاه‌های لیگ برتری ۳۰۰ میلیارد و باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۳۲۵ میلیارد اجازه هزینه داشتند که طبق مصوبه جدید ۱۰ درصد به این رقم اضافه خواهد شد.

 

 مهاجم شمس آذر در آستانه پیوستن به سپاهان 

 در حالی که سپاهانی‌ها باید در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی رقابت کنند، اما هنوز در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر از بازیکن جدیدی رونمایی نکرده‌اند. این در حالی است که  عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان به دلیل قرار گرفتن در لیست مازاد مورایس از این تیم جدا شدند.

 

با توجه به قانون سقف قرارداد و لزوم کارایی بازیکنان، سپاهان به ناچار باید به گزینه‌های داخلی اکتفا کند. در چنین شرایطی بررسی‌ها حاکی از آن است که علی‌اصغر اعرابی بازیکن شمس آذر قزوین در آستانه پیوستن به طلایی‌پوشان قرار گرفته است. اگر مشکل خاصی رخ ندهد باید حداکثر طی روزهای آتی منتظر رونمایی رسمی از این بازیکن باشیم.

 

به نظر می‌رسد نمایش این بازیکن در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل سپاهان باعث شده است، توجه کادر فنی سپاهان به او جلب شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------