یک ستاره از لیست پرسپولیس خط می‌خورد/ عدد جنجالی برای جدایی یحیی، سرلک و عمری!



نقل و انتقالات باشگاه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
با اعلام رضا درویش پرسپولیس تا پایان هفته دو خرید جدید خواهد داشت که این به منزله جدایی یک بازیکن بزرگسال خواهد بود.یک ستاره از لیست پرسپولیس خط می‌خورد!

به گزارش  ورزش سه ، روز گذشته اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد تا سرنوشت نیمکت پرسپولیس سرانجام مشخص شود و این تیم پای به فصل جدید خود بگذارد. انتخاب اوسمار در میانه نقل و انتقالات باشگاه و در شرایطی رقم خورد که پرسپولیس تا کنون عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن را به خدمت گرفته است.

 

نکته جالب اینکه پرسپولیس از ابتدای نقل و انتقالات بر اساس فهرست ارائه‌شده توسط یحیی گل‌محمدی (و دستیارانش) وارد بازار شد و بازیکنان را به خدمت گرفت و حالا با سرمربیگری اوسمار، عملا مشکلی هم از این بابت باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند چرا که آنها به نوعی با لیست موردنظر سرمربی آینده خود خرید کردند.

 

حالا رضا درویش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده که این باشگاه به دنبال جذب دو بازیکن است که یکی تا روز دوشنبه و دیگری تا پایان هفته به این تیم منتقل خواهند شد. او تاکید کرده که این دو بازیکن ایرانی خواهند بود و در عین حال ناگفته مشخص است که آنها جزء بازیکنان بزرگسال فوتبال ایران نیز هستند.

 


به این ترتیب اوسمار لاس ویرا در یک چالش جدی قرار خواهد گرفت. با جدایی محمد عمری و میلاد سرلک، پرسپولیس دو بازیکن دیگر را جایگزین آنها کرد و حالا فهرست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد و طبیعتا قرمزها برای جذب 2 بازیکن موردنظر باید یک نفر را در فهرست مازاد قرار بدهند.


بنابراین سرمربی پرسپولیس باید به این سوال مهم پاسخ بدهد که چه کسی در لیست مازاد او قرار خواهد گرفت و او چه کسی را از تیمش بیرون خواهد کرد؟

نقل و انتقالات باشگاه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این لیست کامل بازیکنان بزرگسال پرسپولیس است:
1) علیرضا بیرانوند 2) دانیال اسماعیلی‌فر 3) حسین کنعانی 4) فرشاد فرجی 5) علی نعمتی 6) گئورگی گولسیانی 7) عبدالکریم حسن 8) سینا اسدبیگی 9) سروش رفیعی 10) سعید صادقی 11) مهدی ترابی 12) امید عالیشاه 13) مسعود ریگی 14) وحید امیری 15) وحدت حنانوف 16) عیسی آل‌کثیر 17) نبیل باهویی 18) شهاب زاهدی 19) ؟؟؟

 

از بین این نفرات شاید نبیل باهویی و وحدت حنانوف تنها بازیکنانی باشند که در نگاه نخست احتمال جدایی‌شان وجود دارد. بازیکنانی که شاید کنار گذاشتن آنها نیز دردسر چندانی برای اوسمار نداشته باشد و عملا او در اولین تصمیم مهم خود را بدون هزینه پشت سر بگذارد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که او حمایت بیشتر بازیکنان را پشت سر خود می‌بیند و حتی این یکی از عوامل مهم در انتصاب او بوده است.

 

باشگاه پرسپولیس در این نقل و انتقالات تلاش کرد که نبیل را برای جذب آقایی‌پور وارد معامله کند و همچنین در بحث وحدت حنانوف نیز ابتدا قصد فروش او به گل‌گهر و سپس معاوضه با مس رفسنجان برای محمد خدابنده‌لو را داشت که اگر یکی از این سه حالت اتفاق بیفتد شاید ایده آل قرمزها نیز باشد.

 

اما به هر حال شاید در این نقل و انتقالات اتفاقات دیگری هم برای پرسپولیس رخ دهد و اوسمار مجبور شود از بین بازیکنان ایرانی که مهمترین حامی او در پرسپولیس هستند نیز مجبور به کنار گذاشتن یک نفر شود.

 

با شروع نقل و انتقالات در روز دهم بهمن ماه، باشگاه پرسپولیس باید به سرعت تصمیم نهایی خود در مورد یک بازیکن خروجی را بگیرد و شاید این محل بحث بعدی در این باشگاه باشد، چرا که بعید است حتی نبیل و وحدت نیز حاضر باشند به این سادگی‌ها از پرسپولیس کنار بروند.

 

عدد جنجالی برای جدایی یحیی، سرلک و عمری!

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که نقل و انتقالات این تیم، شش میلیارد و چهارصد میلیون تومان از تعهدات پرسپولیس را کاهش دادند. 

 

به گزراش  ورزش سه ، باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به بازار پایه فرابورس اعلام کرده که تا روز چهارم بهمن، «با توجه به نقل و انتقالات نیم فصل اعم از کادرفنی و بازیکنان به میزبان 6,400,000,000 تومان مجموعا از تعهدات شرکت کاسته شده است.»

 

اشاره باشگاه پرسپولیس به جدایی یحیی گل‌محمدی و ننکا و البته سرلک و عمری است که به زعم این باشگاه، تعهدات سرخپوشان را کاهش دادند. البته شاید انتظار می‌رفت باتوجه به قرارداد دلاری ننکا و دستمزد نسبتا بالای یحیی، این عدد بیشتر هم باشد.

 

نقل و انتقالات باشگاه ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی


البته در این معادله، جذب عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر نیز وجود دارد در مجموع این شش جابجایی، شش میلیارد برای پرسپولیس سود داشته است.


با این حال اما نکته مهم این است که پرسپولیس حالا علاوه بر ده درصد افزایش سقف قرارداد، فرصت این را خواهد داشت که شش میلیارد را هم به سقف قراردادش بیافزاید تا 40 میلیارد بیشتر در نقل و انتقالات هزینه کند.

 

گزینه استقلال در باشگاهش گرفتار شد | آبی‌ها سراغ بازیکن دیگر می‌روند؟
فرشید باقری به دلیل نداشتن بند فسخ نتوانسته به طور یک طرفه این کار را انجام بدهد

 
به گزارش همشهری آنلاین فرشید باقری که تجربه بازی در استقلال را دارد، یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای تقویت خط میانی تیمش است ولی طی دو هفته اخیر نتوانسته رضایت‌نامه خود را از مس رفسنجان بگیرد و فسخ قرارداد کند و شرایط عجیب نارنجی پوشان هم موجب شده تا او نتواند وضعیت مشخصی داشته باشد.

 

این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم از استقلال به گل‌گهر سیرجان رفت و پس از یک سال و نیم بازی برای این تیم، در تابستان سال گذشته به مس رفسنجان پیوست، اکنون در آستانه جدایی از جمع نارنجی پوشان قرار دارد و بعید نیست قراردادش را فسخ کند.

 

فرشید باقری به دلیل نداشتن بند فسخ نتوانسته به طور یک طرفه این کار را انجام بدهد، اما امیدوار است مسؤولان مس رفسنجان با او همکاری کنند ولی شرایط عجیب و مشکلات مالی وحشتناک و از سوی دیگر نامشخص بودن تکلیف نیمکت این تیم موجب شده تا مدیرعامل این باشگاه به فکر این مسائل باشد.

 

جدایی محسن آذرباد و علی‌اصغر صادقی‌نسب از مس رفسنجان قطعی شده ولی این باشگاه رضایت‌نامه بازیکن دیگری را صادر نکرده و مشخص نیست به درخواست رسمی باشگاه‌های استقلال و تراکتور برای جذب فرشید باقری پاسخ بدهد یا نه.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------