یادداشت تند سروش رفیعی علیه اتهامات جنجالی و واکنش سریع بیرانوند



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
سروش رفیعی با انتشار یادداشتی تند به اتهامات چند روز اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش ورزش سه ، در روزهای گذشته و به‌خصوص بعد از انتخاب اوسمار ویه‌را به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، انتقادات زیادی علیه بازیکنان پرسپولیس مطرح بوده و در این بین دو نفر بیشترین میزان انتقاد را متوجه خود دیدند: سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند.

 

یکی از اتهامات این بود که برخی از بازیکنان پرسپولیس ترجیح می‌دادند اوسمار به‌عنوان سرمربی انتخاب شود تا باشگاه امکان بهتری برای پرداخت مطالبات آنها داشته باشد.

 

با این حال سروش که این فصل تلاش کرده نقشی متفاوت در تیم پرسپولیس ایفا و با انتشار چند ویدیو نیز سعی کرده جایگاهش را در میان هواداران تقویت کند، خطاب به هواداران پرسپولیس نوشته که نباید فریب فضای مجازی را بخورند.


جالب اینکه سروش در این پست نوشته اگر مشورتی هم بوده، ابتدا با کاپیتان‌ها انجام شده و سپس با سایر بازیکنان. نکته جالب اینکه چند روز پیش امیری و عالیشاه با انتشار استوری مشترک نوشتند که هیچ دخالتی در انتخاب سرمربی نخواهند داشت اما سایر بازیکنان این استوری را بازنشر نکردند.

 

او همچنین در بخشی از پست خود با کنایه نوشت: مشکل ما مردم اینه هرکس واسمون سیاه بازی دراره و پشت منفعت خودش قایم بشه آدم خوبست.

 

جالب اینکه رفیعی حتی در مورد پنجره بسته پرسپولیس هم نظر داده و نوشته که به دلیل درگیری با رادو پنجره بسته است.

 

متن کامل پست سروش را بخوانید:

 

همیشه انگشت اتهام به سمت من است
روی صحبتم با شما هوادار عزیز است. برادر من، خواهر من تمام مشکل ما همینه که حاضر نیستیم در مورد چیزی که می‌شنویم اطلاعات درستی کسب کنیم یا حداقل فکر کنیم هرچیزی که تو فضای مجازی یه مشت آدم کارکشته که دنبال دلال بازی و نفع خودشون هستن مینویسن باور می‌کنید. جالب نیست واستون که در این مدت اخیر چرا هر اتفاقی میوفته انگشت اتهام سمت سروش میره !!!!


گواردیولا را بیاورید، چه ربطی به من دارد؟

بازی شمس آذر و داستان ایسلندی نزدنی که بعد خودشون عذر خواهی کردن وقتی حقیقت معلوم شد. الان هم بحث مربی و باند بازی! باند بیرانوند و سروش یک لحظه به این فکر کردید که اگر گواردیولا با ۱۵ میلیون دلار بشه مربی چه ربطی به قرارداد من و بازیکنان دیگه داره ؟!ما قرارداد داریم و باشگاه تعهد به پرداخت، پس از نظر مالی چه فرقی واسه بازیکن داره؟

 

پنجره به‌خاطر پول رادو بسته است 
اما فرق واسه تیم و هوادار داره که هنوز درگیر پول رادو و پنجره بسته است!! حتی حاضر نیستید فکر کنید آیا واسه علی بیرانوند فرقی داره چه کسی مربی باشه؟ هر کس بیاد که علی بازی می‌کنه مگه از یحیی سختگیرتر داشتیم تو بحث فنی؟

 

مگر تیم کاپیتان ندارد؟
سال گذشته ۱۱ هفته من بیرون بودم، مگه کسی اعتراضی از من دید که الان نگران جایگاهم باشم با اومدن هر کسی؟این تیم ۲۵ بازیکن داره حتی حاضر نیستید یک لحظه به این فکر کنید چطور سروش تصمیم می‌گیره واسه همه؟ مگه تیم کاپیتان‌هاشو نداره؟ مگه تیم کادر مدریتی و هیئت مدیره نداره؟ اگر مشورتی هم صورت گرفته اول با کاپیتان‌ها بوده بعد با بقیه!

 

حرف‌های زیادی دارم 
مشکل ما مردم اینه هرکس واسمون سیاه بازی دراره و پشت منفعت خودش قایم بشه آدم خوبست ولی من اینجوری یاد گرفتم که صداقت همیشه برنده است حتی اگر به ضررم تموم بشه حرف زیاده، اگر نمی‌گم به‌خاطر آرامش و موفقیت تیم دلیل نمی‌شه با سکوت کسانی باید حرف بزنن هجمه روی من و علی باشه اما یادتون نره دوستان گر پرده بر اُفتد نه تو مانی و نه من !!!!!التماس تفکر


 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 ***

 

واکنش بیرانوند به یادداشت تند سروش رفیعی

علیرضا بیرانوند بلافاصله در کامنتی برای سروش نوشت: «همیشه سیاست به کار نمیاد، یه جاهایی باید معرفت گذاشت.»

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------