حرف‌های آتیلا حجازی درباره اختلاف خطیر و نکونام



 آتیلا حجازی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باید یک هافبک بازی‌ساز، یک تاپ فوروارد و یک وینگر جای یامگا بیاوریم و در مجموع سه بازیکن می‌خواهیم. 

به گزارش ورزش سه ، در شرایطی که اختلاف بین جواد نکونام و علی خطیر بار دیگر به اوج خود رسیده است، آتیلا حجازی که جدی‌ترین گزینه سرپرستی تیم فوتبال استقلال و جانشینی علی سامره در جمع آبی‌ها محسوب می‌شود، در گفت‌وگویی اختصاصی با ورزش سه درباره این اختلافات صحبت کرده و دلیل اصلی را مشکلات مالی توصیف کرده است.

 

حجازی که به گفته خودش در‌ جلسه‌ای با جواد نکونام صحبت کرده و چندین بار هم با خطیر صحبت داشته است، معتقد است مدیرعامل و سرمربی استقلال باید اختلافات را کنار بگذارند تا بتوانند با هم‌فکری یکدیگر کار را پیش ببرند.

 

* با خود جواد برای سرپرستی صحبت کردم

او در ابتدا در پاسخ به اینکه آیا جلسه‌ای با خطیر برای سرپرستی استقلال برگزار کرده است، گفت: من با خود جواد صحبت کردیم اما فعلا درگیر نقل و انتقالات و اتفاقاتی که به وجود آمده هستند. صحبت‌هایی کردیم اما هنوز چیزی اعلام نشده و در حد صحبت بوده است. من یکی دو بار هم آقای خطیر را در دفتر آقای تاج دیدم و صحبت‌هایی کردیم اما درباره سرپرستی حرفی نزدیم اما با جواد حرف زدیم. گفتند کارها را انجام می‌دهند و ما در جریان می‌گذارند اما بعد از آن اتفاقی رخ نداده است.

 

* بازیکن خارجی راه‌حل بهتری است

حجازی در خصوص اختلافات خطیر و نکونام عنوان کرد: من هم با جواد صحبت کردم و هم با خطیر و گفتم اگر به صورت تیمی موفق باشید، به نفع جفت‌تان است و اگر در صفحات مجازی و سایت‌ها درگیر باشد، خوب نیست. از طرفی آقای خطیر حرف‌هایی می‌زند که منطقی است و جواد هم حرف‌هایی هم می‌زند که آن هم منطقی است. جواد می‌گوید من بازیکن می‌خواهم و لیست دادم و باشگاه نتوانسته بگیرد و در مقابل باشگاه هم می‌گوید بازیکن آزاد نیست که ما بگیریم. معلوم است که سپاهان رضا اسدی و فرشاد احمدزاده را نمی‌دهد و اگر هم بدهد در مقابل روزبه چشمی را می‌گیرد که شما حاضر نیستی بدهی. آنها در کورس قهرمانی هستند و مسلما بازیکنان‌شان را به شما نمی‌دهند، مگر اینکه یک بازیکن مازاد باشد و آنچنان در سطح بالایی نباشد. شما فقط باید بازیکن خارجی خوب بگیری و چند بازیکن را از لیست خارج کنی که آن هم بازیکن خارجی خوب در بازار نیست و اول فصل باید به این فکر می‌افتادند که مهره‌هایی که به کار می‌برند، با هم جور باشند.

 

* یک جلسه بگذارید و صحبت کنید

وی افزود: الان جذب بازیکن خیلی سخت است و تیمی حاضر نیست بازیکن خوبش را بدهد؛ آقای خطیر گفت من انجام می‌دهم، اما لیستی که به من داده شده شامل بازیکنانی است که قرارداد دارند یا خارج از کشور هستند و نمی‌توانند بیایند. شما باید تعاملی داشته باشید و این شرایط قشنگ نیست. اگر می‌خواهید موفق باشید، باید یک جلسه بگذارید و حضوری و رو در رو صحبت کنید، زمان هم که دارید. فکرهایتان را روی هم بگذارید و دو مهره خوب بگیرید که کار را دربیاورید.

 

*استقلال فقط به سه بازیکن نیاز دارد

حجازی در مورد نیازهای استقلال در نقل و انتقالات گفت: استقلال آنقدر هم بازیکن لازم ندارد و یک مهاجم و یک هافبک وسط می‌خواهند و در دفاع هم که سیلوا و مرادمند هستند. تیم بازیکن دیگری نمی‌خواهد؛ باید یک هافبک بازیساز، یک تاپ فوروارد و یک وینگر جای یامگا بیاوریم و در مجموع سه بازیکن می‌خواهیم. من اینطور صحبت کردم و گفتم هر کمکی هم بتوانم انجام می‌دهم و یک طرف کار را می‌گیرم تا کار جمع شود. دیگر فرصتی نیست و نیم فصل دوم شروع می‌شود‌. می‌دانید که یارگیری هم در نیم فصل دوم سخت است و به این راحتی نیست.

 

* اگر‌ پول باشد، اختلافی رخ نمی‌دهد

او در پایان تاکید کرد: نمی‌شود که مدیرعامل و سرمربی باشگاه با هم همسو نباشند. چنین چیزی نمی‌شود. باید یک نفر وسط را بگیرد و صحبت کند و کار را دربیاورد. نمی‌دانم داستان چیست و چرا اینطور می‌شود. نمی‌دانم آقای خطیر هم واقعا تلاشش را می‌کند یا نمی‌کند؛ من در جریان نیستم و نمی‌دانم.

 

من ایشان را رو در رو دیدم و با هم حرف زدیم و من تلاشم را کردم و گفتم تا حد امکان کمک می‌کنم، اما در مسائلی که امکان‌ناپذیر است، من هم نمی‌توانم کاری کنم. از آن لیست کسی نمی‌آید اما اگر لیست معقول و منطقی باشد، می‌شود دنبال آن رفت. اما به قول جواد پول باید باشد که کار را پیش ببری و اینطور نیست که الکی صحبت کنی و بگویی من این بازیکن را می‌خواهم. نه، پول ببر، قرارداد ببند و بگیر. ۱۰ یا ۱۵ میلیارد بده و بازیکن را بگیرد. در نهایت همه این مسائل و اختلافات به خاطر مشکلات مالی است و اگر پول باشد، هر کسی را که بخواهند می‌خرند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------