انتقاد تند شاهرخ بیانی از علی خطیر؛ اگر نمی‌توانید خداحافظ!



 شاهرخ بیانی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شاهرخ بیانی اعتقاد دارد که در بحث جذب بازیکن و تقویت استقلال، هیچ کار خاصی انجام نشده است. 

به گزارش ورزش سه ؛ پس از چند ماه سکوت و آرامش، اما از روز گذشته یکبار دیگر باشگاه استقلال در کانون توجهات قرار گرفت. همه چیز از دو بیانیه باشگاه مبنی بر لغو اردوی امارات به دستور سرمربی تیم شروع شد و پس از آن نیز نکونام در مصاحبه با خبرنگاران، به شدت از عملکرد مدیران باشگاه انتقاد کرد.

 
این در شرایطی است که در نیم فصل نخست نیز اختلافات طرفین افزایش یافت که با پادرمیانی پیشکسوتان و برخی چهره‌های غیرفوتبالی، نکونام و خطیر صلح کردند تا استقلال چند ماهی را با آرامش سپری کند ولی از دیروز این کشمکش‌ها و تنش‌ها افزایش یافت.

 

در همین زمینه، شاهرخ بیانی پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال در خصوص اختلافات اخیر جواد نکونام و علی خطیر گفت: نیم فصل اول هیچکس باور نمی‌کرد تیم این چنین نتیجه بگیرد. مشکلاتی در ابتدای فصل بود اما می‌دانیم جواد نکونام آدم کوچکی نبود. او کایزما داشت، عاشق تیم بود و ‌بچه‌ها هم او را قبول داشتن که توانستند با کمک هم صدرنشین لیگ باشند.

 

او می‌گوید: در نیم فصل نخست مشکلات دیگری وجود داشت، بازیکنان قراردادها را کم کردند، پول سال قبل را هنوز نگرفته‌اند اما فداکاری کردند. همین مشکل در مس رفسنجان وجود داشت دیدید که چه اتفاقی افتاد. من با الهامی صحبت کردم که می‌گفت بازیکنان بازی نمی‌کنند. پول‌هایشان را نگرفته‌اند اما بازی نکردند و دیدید تیمشان از هم پاشید.

 

پیشکسوت پرافتخار آبی‌ها می‌گوید: در استقلال بازیکنان صداقت نکونام را دیدند و مردانه پای کار ایستادند. هیچکس باور نمی‌کرد چنین اتفاقاتی رخ داده و این تیم قهرمان نیم فصل شود ولی اینگونه شد.

 

بیانی درخصوص جلسه‌ای که برای حل مشکلات مدیرعامل و سرمربی با حضور پیشکسوتان برگزار شده، توضیح می‌دهد: جلسه‌ای با حضور پیشکوستان عزیز در میانه نیم فصل نخست با آقای خطیر و آقای نکونام گذاشتیم و در آن جلسه آقای خطیر گفت سقف بودجه بسته است و نمی‌توانیم بیشتر از این هزینه کنیم، باید تا نیم فصل صبوری کنیم تا هم درآمدزایی کرده و هم بازیکن جدید بگیریم. الان یک ماه از آخرین بازی نیم فصل نخست گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است. رک بگویم؛ کم کاری شده، باشگاه استقلال به این بزرگی نتوانسته بازیکن بگیرد.

 

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه می‌گوید: من به خود آقای خطیر هم گفتم استقلال تیم بزرگی است. می‌دانستید که ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد بدهکاری دارد، باید پول در بیاوری. اگر نمی‌توانی این کار را انجام دهی، صندلی را به نفر دیگر بده تا کارها را انجام دهد.

 

بیانی می‌گوید: من در جریان هستم شخصی وجود داشت که می‌توانست ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد پول وارد باشگاه کند اما به هر حال آن فرد نیامد و آقای خطیر اکنون در مسند مدیرعامل حضور دارد. حالا که ایشان هست باید بار را بلند کند.

 

او می‌گوید: الان دو بازیکن را به شکل ناخواسته از دست دادیم. سعید مهری از تیم رفته است که البته آقای نکونام گفته در جریان جدایی اونبود و آن اتفاق تلخ هم که برای یامگا رخ داد. ما دو بازیکن خوب را از دست دادیم و هنوز جایگزینی پیدا نکرده‌ایم و این بد است.

 

پیشکسوت استقلال اضافه می‌کند: هنوز مدیریت هیچ کاری نکرده است، اگر تیم را دوست دارید، اگر عاشق این تیم هستید پس کمک کنید. اگر نمی‌توانید خداحافظ! با اسپانسر ۲۰، ۳۰ میلیاردی کار جلو نمی‌رود. نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم فصل اول است، باید تیم تقویت شود تا بتواند قهرمانی را به هواداران هدیه بدهد، همینگونه که نمی‌شود.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------