یک مانع دیگر از سر راه دریافت مجوز حرفه‌ای استقلال برداشته شد | مطهری: قرارداد دارم و جدا نمی‌شوم



باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای با پرداخت بدهی‌های مالیاتی گذشته و انعقاد تفاهم نامه مالیاتی یکی دیگر از موانع این هدف را برطرف کرد. 

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با توجه به تاکید علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر ضرورت دریافت مجوز حرفه‌ای و با استناد به نقش تسویه حساب‌های مالیاتی در روند صدور این مجوز، باشگاه استقلال حل مشکل مالیاتی باشگاه که قدمت ۱۷ ساله دارد را در دستور کار قرار داد.

 

 به همین منظور مدیرعامل باشگاه استقلال به مدیران باشگاه ماموریت داد موانع مالیاتی را از سر راه باشگاه برطرف کنند.

 

به گفته محسن شیرزادی، معاون مالی باشگاه استقلال، بدهی مالیاتی مربوط به درآمد‌های سال ۱۴۰۱ باشگاه که ۳۱/۸ میلیارد تومان اعلام شده بود، با تلاش و پیگیری به ۲/۸ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

 

شیرزادی در ادامه افزود: در حالی که بدهی‌های مالیاتی انباشته شده باشگاه استقلال از حدود بیش از ۱۷ سال پیش تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام شده بود، باشگاه استقلال توانست با پیگیری‌های مداوم و مراجعات مکرر، این عدد را به مبلغ ۳۲ میلیارد تومان کاهش دهد.

 

متعاقبا باشگاه برای انعقاد تفاهم نامه مالیاتی برای اخذ مجوز حرفه‌ای حدودا مبلغ ۲۱ میلیارد را نقدا پرداخت کرد تا مابقی را طبق توافق با امور مالیاتی به صورت اقساط پرداخت کند. با بارگذاری این تفاهم نامه مالیاتی استقلال مشکلی از سمت بدهی مالیاتی برای اخذ مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.

 

مطهری: قرارداد دارم و جدا نمی‌شوم

گیتاریست فوتبال ایران پاسخ باشگاه استقلال را داد و اعلام کرد با این تیم قرارداد دارد و حاضر به جدایی نیست.

باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایرنا، جواد نکونام برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ارسلان مطهری مهاجم این تیم را در لیست مازاد قرار داد. قرارگرفتن مهاجم آبی‌پوشان در لیست فروش موجب شد تا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به گیتاریست آبی‌ها، وی را از حضور در تمرینات منع کند. اما این پایان جدال مهاجم سابق ذوب‌آهن و استقلال نیست بلکه مطهری رویه متفاوتی در برابر تصمیمات باشگاه در دستور کار قرار داده است.

 

پیگیری‌های ایرنا حکایت از آن دارد که مطهری در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرده که با این تیم قرارداد دارد و تحت هیچ شرایطی حاضر به جدایی نیست.

 

ارسلان چند سال پیش و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در لیست مازاد قرار گرفته بود اما با توجه به قرارداد رسمی با باشگاه استقلال عملا خواسته‌های خود را به آبی‌پوشان تحمیل کرد.

 

باشگاه استقلال تهران در صورت فسخ یکطرفه قرارداد مطهری ممکن است با جرایمی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

 

پافشاری مطهری برای حضور در استقلال موجب شده تا نکونام به دنبال قراردادن نام بازیکن دیگر در لیست مازاد باشد. استقلال برای جذب بازیکن در نیم فصل نیاز به فروش چند بازیکن دارد.

 

مدیران باشگاه استقلال برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم لیگ برتر روز گذشته (یکشنبه) با جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی قرارداد امضا کردند.

 

مطهری از زمستان سال ۱۳۹۹ در جمع آبی‌پوشان حضور دارد و بیشتر به خاطر گلزنی‌های متوالی در شهرآورد بزرگ تهران و شادی منحصر به فردش بعد از گل معروف شده است. مطهری چهار گل در شهرآورد بزرگ تهران برای استقلال به ثمر رسانده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------