آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

حکم جنجالی علیه پرسپولیس شکست | شکایت پرسپولیس از سرپرست جنجالی



باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در دادگاه تجدیدنظر پرونده قرعه کشی اتومبیل بی ام و را مختومه کرده است. 

به گزارش ورزش سه، روز گذشته اسناد جدید باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال نشان می‌دهد که یکی از هواداران پرسپولیس به نام «یحیی خواجه» به دلیل عدم دریافت خودروی بی ام و که در قرعه کشی اسپانسر این باشگاه برنده شده بود، در دادگاه بدوی علیه سرخپوشان شکایت کرده و حکم گرفته است.

 

با این حال باشگاه پرسپولیس امروز سند جدیدی را در این سامانه منتشر کرد که نشان می‌دهد شکایت در دادگاه بدوی مربوط به صورتهای مالی تا خرداد ۱۴۰۲ است و بعد از آن این باشگاه توانسته حکم نهایی را به سود خود دریافت کند.

 

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس هیچ مسئولیتی در تعهد به اهدای این جایزه به هوادار پرسپولیس نخواهد داشت تا یک شکایت سنگین از روی سر سرخپوشان عبور کند.

 

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود نوشت: 

در سال ۱۳۹۷ با توجه به قرعه کشی فوتبالی سامانه پیامکی، فردی برنده کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی BMW شد. طبق مفاد پرونده با اجرایی نشدن این امر، فرد مذکور در تابستان سال ۱۴۰۰، نسبت به طرح دعوا در دادگاه اقدام نمود.

 

رای بدوی در تیرماه سال جاری صادر شد. بر اساس آن، کارگزار مجری طرح مسوول پرداخت جایزه مورد اشاره گردید. همچنین با اقدام باشگاه و دفاعیات بخش حقوقی در خصوص باشگاه پرسپولیس رد دعوی صورت گرفت.

 

به این ترتیب، شرکت کارگزار نسبت به تجدیدنظر خواهی اقدام نمود که در پی آن، شعبه ۱۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران در دادنامه خود، رای بدوی را تایید نموده است.

  

 شکایت پرسپولیس از سرپرست جنجالی 

باشگاه پرسپولیس از سرپرست سابق این باشگاه به دادگاه شکایت کرد.

  

باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

طبق اسناد منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس، در سال ۱۳۹۰ دو دستگاه آپارتمان به باشگاه پرسپولیس «هبه» شده که اسناد مالکیت این ساختمان‌ها در آن مقطع به نام سعید شیرینی سرپرست وقت پرسپولیس به ثبت رسیده است.

 

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر شکایت رسمی خود را از سعید شیرینی بابت ساختمان‌های مذکور در مراجع رسمی به ثبت رسانده و در انتظار رسیدگی به این پرونده در دادگاه است.

 

طبق صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس که در سایت کدال منتشر شده، املاک مذکور در قبال دریافت تسهیلات یک میلیارد تومانی توسط سعید شیرینی در رهن یک بانک قرار گرفته است.

 

باید دید واکنش سرپرست پیشین پرسپولیس به این موضوع چیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------