هژبری: از قول نکونام گفتند ارونوف را نمی‌خواهم/ اطلاعات دروغ به او می‌دهند



باشگاه استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
معاون ارتباطات و رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: علی خطیر با ارونوف به توافق رسیده بود و حتی پیش‌نویس قرارداد آماده شده بود اما ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد از طرف نکونام اعلام کردند که او را نمی‌خواهم. 

 به گزارش ایرنا، مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه‌ای باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: اتفاق بد فصل جاری این بود که جواد نکونام با یک مدیرعامل دیگر توافق کرد اما با مدیر دیگری فصل را استارت زد، شاید مدیرعامل پیشین استقلال وعده‌هایی به وی داده که از آن بی‌خبر هستیم اما آنچه تا امروز علی خطیر در باشگاه استقلال انجام داده در چارچوب قانون بوده و تا زمانی که در سمت مدیرعاملی باشگاه بزرگ استقلال حضور داشته در چارچوب قانون عمل خواهد کرد.

 

وی افزود: متاسفانه یک واقعیت وجود دارد و آن این است که در حاشیه باشگاه استقلال افرادی حضور دارند که نانشان در اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال است، این افراد در داخل باشگاه نیستند.

 

معاون باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام سرمربی استقلال است و حق دارد برای رسیدن به موفقیت بهترین امکانات را طلب کند؛ دوستانی هستند که به خوبی می‌دانند اگر روابط جواد نکونام و علی خطیر حسنه باشد جایی در استقلال ندارند و درست به این علت آب را گل‌آلود می‌کنند. قرار بود علی خطیر شب گذشته و پس از صحبت‌های جواد نکونام با برنامه فوتبال برتر حرف بزند اما این گفت‌وگو را به هفته آینده موکول کرد و به طور حتم این کار را انجام خواهند داد و در همان برنامه حرف‌هایشان را مطرح می‌کنند.

 

اطلاعات دروغ به نکونام می‌دهند

هژبری تصریح کرد: تا به امروز سکوت کردیم و به خاطر حساسیت بازی با صنعت نفت آبادان حرفی نزدیم اما متاسفانه برخی‌ از این سکوت سوءاستفاده کردند و اطلاعات دروغ به نکونام می‌دهند و همین موضوع باعث اختلاف بین این دو نفر می‌شود. زمانی می‌توانیم در یک کشتی نباشیم که جواد نکونام سرمربی استقلال نباشد یا علی خطیر به عنوان مدیرعامل حضور نداشته باشد، ما دو استقلال نداریم، تیم جواد نکونام و یا علی خطیر نداریم، خطیر تا زمانی که نکونام سرمربی استقلال باشد از وی حمایت خواهد کرد و امکان ندارد به هیچ یک از ارکان باشگاه اجازه بدهند که تنشی و حاشیه‌ای به وجود بیاورند.

 

وی اعلام کرد: استقلال در صدر جدول است اما برخی‌ها اجازه نمی‌دهند تا هواداران از این اتفاق شیرین لذت ببرند. مشکل ما این است که برخی افراد برای اینکه نانشان در بیاید تنش و اختلاف ایجاد می‌کنند. برایتان مثال می‌زنم باشگاه استقلال اردویی را برگزار می‌کند و نکونام مصاحبه‌ای را انجام می‌دهد و می‌گوید من ترجیح می‌دهم به جای اینکه هزینه اردو شود برای استقلال بازیکن گرفته شود. افرادی که این وسط حاشیه درست می‌کنند اجازه نمی‌دهند این موضوع به او انتقال داده شود. خطیر و نکونام در کمپ زنده یاد ناصر حجازی خیلی دوستانه با یکدیگر جلسه برگزار می‌کنند و حرف می‌زنند اما از داخل کمپ استقلال به بیرون خبر می‌دهند که این دو نفر دعوا کردند و صدایشان برای هم بالا رفته است.

 

تکذیب درگیری حامدی‌فر

هژبری همچنین با رد درگیری امید حامدی‌فر در باشگاه استقلال گفت: این خبر کذب است، امید حامدی‌فر زنده است. می‌توانید از او سوال کنید و من خودم در این نشست حضور داشتم و قویا خبر درگیری را تکذیب می‌کنم.

 

وی ادامه داد: بعد از لغو اردوی تدارکاتی استقلال اردوی دیگری در نظر گرفته می‌شود، برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد تا استقلال هفت روز و هفت شب به اردو رفته و بازی خارجی برگزار کند. طی درخواستی که نکونام به باشگاه استقلال داد تحت هیچ شرایطی اعلام نشد که اگر باشگاه بازیکن جذب نکند به اردو نمی‌رویم. اگر وی این موضوع را به شخصی انتقال داده و آن شخص این موضوع را به باشگاه انتقال نداده است. باز هم همان بحث حاشیه‌سازی افراد مطرح می‌شود. برخی‌ها جلوی دیالوگ سرمربی و مدیرعامل را می‌گیرند و ما نباید اسرار خانواده را به بیرون انتقال دهیم.

 

هژبری افزود: درباره ارونوف فایل صوتی در اختیار دارم که اگر لازم باشد آن را منتشر می‌کنم. صراحتا اعلام می‌کنم اگر برخی افراد بخواهند به حاشیه‌سازی‌های خود ادامه بدهند علیرغم اینکه از نظر اخلاقی انتشار فایل صوتی درست نیست اما این کار را انجام خواهم داد تا حقایق برای هواداران روشن شود. علی خطیر با ارونوف به توافق رسیده بود و پیش‌نویس قرارداد آماده شده بود اما ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد از طرف نکونام اعلام کردند من ارونوف را نمی‌خواهم، ماشاریپوف را جذب کردید و اگر این بازیکن را بگیرید روی نیمکت خواهد نشست. با جزئیات حرف می‌زنم که آن فرد اعلام کرد استقلال با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کند و یکی از این دو نفر باید روی نیمکت بنشیند و شما این مبلغ را صرف بازیکن نیمکت نشین نکنید.

 

وی یادآور شد: خطیر تاکید کرد که در فهرست او ارونوف هست، بعد با مدیر برنامه او تماس گرفتند و گفتند اگر این بازیکن بدون مجوز سرمربی جذب شود، نیمکت‌نشین خواهد شد و ارونوف را ترساندند بعد می‌گویند استقلال هایجک خورد، کدام هایجک، با وی تمام کرده بودیم. این فایل را منتشر می‌کنم تا هواداران متوجه شوند با احساسات آنها بازی می‌کنند. استقلال در صدر جدول است و با قاطعیت قهرمان خواهد شد اما برخی‌ها نفعشان در قهرمان نشدن و اختلاف این دو نفر است.

 

معاون استقلال اظهار داشت: نکونام و خطیر سه جلسه برگزار می‌کنند و تمام سو تفاهمات حل می‌شود اما بیست‌وچهار ساعت نشده دروغ منتقل می‌کنند تا این رابطه خراب شود. خطیر اعلام کرد من حاضر هستم نکونام هر هفته مصاحبه کند اما موفق شود.

 

وی گفت:با فهرست بازیکنان مورد نظر جوان نکونام به مذاکره پرداختیم با بازیکن، پدر بازیکن و مدیر برنامه بازیکن حرف زدیم. یک بازیکن در پاسخ به پیشنهاد باشگاه استقلال اعلام کرد درباره من چه فکری می‌کنید و در اوج جوانی هستم و از اروپا پیشنهاد دارم و چرا باید به ایران برگردم و برای استقلال بازی بکنم. برایتان یک مثال دیگر می‌زنم اللهیار صیادمنش در لیست استقلال بود اما باشگاه هال‌سیتی این بازیکن را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر می‌داد. طبق قانون نمی‌توانستیم او را به خدمت بگیریم. یک بازیکن عراقی دیگر معرفی شد و او در نیم فصل در ۲ تیم دیگر بازی کرده بود و حضورش در استقلال قانونی نبود و ما در این مدت سکوت اختیار کردیم و هیچ حرفی را نزدیم اما وقتی یک بار درباره موضوعی چند خط خبر نوشتیم و بیانیه دادیم متهم به حاشیه سازی شدیم. اگر اعتقاد داریم هواداران استقلال ولی نعمت ما هستند و باید از همه اخبار باخبر باشند و ما حقیقت را به آنها گفتیم. ما نباید بخشی از حقایق را به هواداران بگوییم و بخش بزرگی از حقایق را از آنها پنهان کنیم. من از دوستان خواهش می‌کنم اجازه بدهند دیالوگ بین جواد نکونام و علی خطیر برقرار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------