حسن روشن: نمی‌دانم پشت خطیر به چه کسی گرم است که از استقلال نمی‌رود/ جای نکونام بودم همین الان استعفا می‌دادم



 باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت باشگاه استقلال به دعوای مدیرعامل و سرمربی این تیم ورود کرد و نظرات جالبی در خصوص وضعیت آبی‌ها دارد. 

 حسن روشن در گفتگو با  حیات در خصوص صحبت‌های تند جواد نکونام علیه علی خطیر که شب گذشته روی آنتن زنده تلویزیون مطرح شد اظهار کرد: صحبت‌های جواد صحبت‌های تازه‌ای نبود و مسائلی نبود که کسی از آنها خبر نداشته باشد. به هر حال این بچه آبرو و اعتبار مربیگری خودش را پای تیم گذاشته است و اگر اعتراض نکند فردا خودش باید جوابگوی نتایج تیم باشد و دو بازی را ببازد همه از چشم او می‌بینند و حق دارد

 

اشکالاتی اگر وجود دارد مطرح کند. من نمی‌دانم این خطیر پشتش به کجا گرم است که هیچ عملکردی نداشته ولی از میز مدیریت استقلال تکان نمی‌خورد. من اخیراً با کیومرث هاشمی صحبتی داشتم و گفتم افراد لایق و واجد شرایط زیادی بیرون مجموعه هستند که می‌توانند استقلال را مدیریت کنند ولی رفته‌اند این آقا را از سوئیس کشانده‌اند اینجا و همه دوست و رفقایش را هم به تیم آورده است.

 

وی افزود: همین آقا هر روز به من پیغام می‌دهد که بیا اینجا مسئولیت قبول کن و رئیس سازمان فوتبال باش و رئیس کمیته فنی باش و مسائلی از این دست که نمی‌دانم فایده‌اش چیست؟ همان اول فصل به من گفت بیا مسئولیت قبول کن و من گفتم علی سامره را کنار بگذار تا من بیاییم و او گفت سامره رفیق قدیمی من است و نمی‌توانم این کار را بکنم و من هم گفتم خداحافظ. من اگر در مجموعه استقلال مسئولیتی قبول کنم فردا باید پاسخگوی هوادار باشم. مگر سرم درد می‌کند الکی فحش به جان بخرم؟ کلی پیشکسوت خوب در استقلال داریم که کاربلد هستند و می‌توانند کمک کنند ولی از بس به آنها توهین شده باید از آنها خواهش کنیم که بیایند و کاری انجام دهند.

 

پیشکسوت استقلال در ادامه توضیح داد: فکر می‌کنم می‌خواهند جواد نکونام را تحت فشار قرار دهند تا استعفا دهد، من اگر جای او بودم همین الان استعفا می‌دادم چون تیم با زحمات او به صدر جدول رسیده و اگر در ادامه نتیجه نگیرد از چشم او می‌بینند. با این شرایط دیگر ادامه همکاری این دو نفر میسر نیست و هرکدام در این شرایط از استقلال بروند به نفعشان است. به نظرم نکونام اگر شرایط برایش فراهم نیست حداقل به این شکل اعتراض خودش را نشان بدهد.

 

روشن با انتقاد از عملکرد هیات مدیره گفت: من عملکردی از سوی هیات مدیره ندیدم. هیات مدیره باید روی عملکرد مدیرعامل نظارت داشته باشد ولی اینها که من دیدم تا کنون چنین فعالیتی نداشتند و حتی برخی از اعضا با خطیر رفیق هستند و شبانه روز با هم هستند. واقعاً یک مدیر وقتی توانایی فعالیت در یک مجموعه را ندارد چه اصراری به ماندن است؟ من در این ماجراً حق را به نکونام می‌دهم و اگر تیم نتیجه گرفته در درجه اول حاصل زحمات اوست. الان هم هواداران استقلال به من پیام می‌دهند که فلان جا تجمع کنیم و اعتراض کنیم. امیدوارم درگیری پیش نیاید و حرف تندی زده نشود. واقعاً نمی‌دانم اعضای هیات مدیره چکار می‌کنند. آقای آقامحمدی آمده و می‌گویند اتفاق خوبی است ولی تا کنون عملکردی از او دیده‌اید؟ اگر بتواند استقلال را به ۱۵-۲۰ سال قبل برگرداند خوب است ولی تا کنون عملکردی دیدید؟

 

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها هم توضیح داد: با شرایطی که داشتیم اگر قهرمان می‌شدیم عجیب بود. چرا تیم ملی ما باید قهرمان شود؟ کدام شرایط قهرمانی را داشتیم؟ اگر هم موفقیتی حاصل شد صرفاً فنی بود و کادرفنی و بازیکنان زحمت کشیدند. قلعه‌نویی هم زحمتش را کشید و از اشتباهاتش هم درس گرفت و متوجه شد اسامی بازی نمی‌کنند. او باید از الان تغییر نسل را شروع کند و جوانگرایی کند تا برای ۲ سال بعد یک تیم سرحال و با میانگین سنی خوب داشته باشد. اینطور نباشد که یک هفته مانده به جام جهانی هنوز ندانیم می‌خواهیم چکار کنیم. اینکه می‌گویند کادرفنی تغییر کند را هم قبول ندارم و بهترین گزینه همین امیر قلعه‌نویی است و امیدوارم از اشتباهاتش درس بگیرد و در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------