ارسلان مطهری: قرارداد من را یک طرفه فسخ کردند؛ احترام متقابل مهم است و با کسی توافق نمی کنم!



ارسلان مطهری ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ارسلان مطهری می گوید قراردادش با باشگاه استقلال یک طرفه فسخ شده است.
 به گزارش روزنامه گل، باشگاه استقلال پیش از بازی این تیم با نفت آبادان به طور رسمی اعلام کرد که کارت بازی رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی صادر شده و این سه بازیکن می توانند براساس صلاحدید کادرفنی در این مسابقه به بازی گرفته شوند. 

 

 تا پیش از این برای دو خرید قبلی پیش از فخرالدینی، جا دادن نام خرید دیگر این تیم یعنی ماشاریپوف و رافائل سیلوا به جای سعید مهری و یامگا معادلات را درست پیش می برد اما اینکه باشگاه برای ثبت نام سوم و خالی کردن لیست، یک نفر دیگر را از فهرست خارج کرد و آن هم کسی نبود جز امیرارسلان مطهری، بسیار عجیب بود.
در ادامه مصاحبه ارسلان مطهری را می خوانید:

 

باشگاه استقلال اعلام کرد که کاردفنی این تیم از 3 خرید جدید خودش در بازی با نفت آبادان می تواند، استفاده کند. این یعنی با باشگاه توافقی داشتی یا اینکه ...

اگر منظورتان از «اینکه» این است که باشگاه استقلال با من توافقی داشته، باید بگویم خیر و آنها قرارداد من را خودشان یکطرفه فسخ کردند.

 

یعنی هیچ تماس و جلسه ای در این مدت با هم نداشتید آنهم بعد از آن نامه ای که برای نیامدن تو به تمرینات زدند؟

خیر... حدود 12 الی 13 روز پیش یک نامه 10 روزه زدند که سر تمرینات نروم و بعد از این زمان برسر ادامه همکاری جلسه، توافق یا اسمش را هرچیز دیگه ای که می خواهند بگذارند، خواهیم داشت تا تکلیف روشن شود. اتفاقی که نیفتاد و حالا خودشان یکطرفه قرارداد من را فسخ کردند.

 

حالا با این وضعیت و اینکه شنیده می شود چند باشگاه خواهان جذب تو هستند، برنامه تو چیست و آیا جدا می شوی؟

خیر! بنده به واسطه احترام متقابل قصد جدایی ندارم.

 

منظورت از احترام متقابل چیست؟

بنده براساس تعریف کلمه «احترام متقابل» که مهمترین چیز در زندگی من است، تصمیم گرفته ام تا با آقایان توافق نکنم. من همیشه در زندگی شخصی و فوئتبالی ام روی یک موضوع خیلی سعی کرده ام حساس و به آن پایبند باشم.

 

چه نکته ای همان احترام متقابل؟ یا نکته مهمتر از این هم برای تو وجود دارد...

همان طور که گفتم «احترام متقابل» برای من بسیار مهم است اما در کنار این مساله در زندگی فوتبالی ام همیشه سعی کرده ام که حرفه ای عمل کنم. این خاصیت حرفه ای کار کردن است که روی قرارداد خودتان حساس باشید. اگر شما روی قراردادی که دارید حساس باشید آن وقت نشان داده اید که یک انسان متعهد برای مجموعه ای هستید که در آن کار می کنید. برعکس آن اگر این طور نباشد، به این مفهوم است که شما انسان متعهدی نیستید. پس با این تفاسیر من روی قراردادی که بسته ام حساسم و اگر دیگران حساس نباشد به من ارتباطی ندارد. همانگونه که به خودم اجازه تصمیم گیری به جای دیگران را نمی دهم، به دیگران هم اجازه تصمیم گیری برای زندگی خودم را نمی دهم.

 

واقعا چه شد که باشگاه استقلال به امیرارسلان مطهری که بازیکن محبوب هواداران استقلال طی این چهارفصل به خصوص در دربی ها بوده به اینجا کشید و این رفتار را با تو کردند؟

فرصت برای حرف زدن زیاد است اما یک نکته پایانی اگر اجازه بدهید که از تمریناتم نمانم...

 

چه نکته ای؟

هیمشه طبق قوانین عمل کردم و بازهم شک نکنید همین رویه را ادامه خواهم داد.


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------