امید حامدی‌فر بنز خود را فروخته است!



 امید حامدی‌فر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یکی از بازیکنان استقلال اتومبیل خودش را فروخت تا شرایط مالی بهتری برای خود و خانواده‌اش فراهم کند.

به گزارش خبرورزشی، این روزها امید حامدی‌فر به یکی از بازیکنان خبرساز استقلال تبدیل شده است. بازیکنی که با باشگاه دچار مشکل شده و هفته گذشته با یکی از مدیران باشگاه به صورت لفظی درگیری پیدا کرد.

 

حامدی‌فر روز شنبه در تمرین حاضر و مدعی آن شد که تا قبل از حل قضیه مالی و دریافت مطالباتش حاضر به تمرین نیست و البته شایعاتی نیز پیرامون برخورد انضباطی باشگاه استقلال با او مطرح شده است ولی نکته جالب توجه در مورد اتومبیل بنز اوست که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.

 

گروهی از هواداران استقلال این بحث را مطرح کرده‌اند که اگر حامدی‌فر مشکل مالی داشته و مدعی است که حتی پول برای غذا خریدن هم در حسابش ندارد پس چگونه اتومبیل بنز سوار می‌شود! البته حتی اگر یک بازیکن ۱۰ ماشین گران‌قیمت هم داشته باشد باشگاه باید به تعهداتش در مورد قرارداد خود عمل کند و از طرف دیگر، یک بازیکن هر چقدر هم که بزرگ باشد حق ندارد خارج از چارچوب باشگاه حرکت کند.

  

در مورد اتومبیل بنز بازیکن استقلال شنیدیم حامدی‌فر این ماشین را از قبل داشته و با آن تردد می‌کرد ولی چند روز قبل آن را برای کمک به خانواده‌اش به فروش رسانده است. در واقع این بازیکن حالا دیگر بنز در اختیار ندارد و برای رفت‌وآمد به تمرین استقلال باید از وسیله دیگری استفاده کند. هرچند فعلا احتیاجی نیست که سر تمرین استقلال هم برود چون حداقل تا اطلاع بعدی خبری از حضور امید در تمرین استقلال نخواهد بود و شاید حتی در فهرست مسافران انزلی هم قرار نگیرد!

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------