«محمد خدابنده‌لو» به پرسپولیس پیوست | ۸ میلیارد تومان فقط به عنوان مبلغ رضایت‌نامه



محمد خدابنده‌لو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رقم رضایت‌نامه محمد خدابنده‌لو از طرف باشگاه پرسپولیس به مس رفسنجان پرداخت شد. 

 به گزارش ورزش سه، با توافقات صورت گرفته برای انتقال خدابنده‌لو از مس رفسنجان به پرسپولیس، باید باشگاه تهرانی رقمی را به حساب نارنجی‌پوشان واریز می‌کرد که این اتفاق رخ داده است.

 

باشگاه پرسپولیس امروز مبلغ ۸ میلیارد تومان به عنوان مبلغ رضایت‌نامه خدابنده‌لو را به حساب مس رفسنجان واریز کرد و این پول تا ساعاتی دیگر به حساب باشگاه مس خواهد نشست.

 

ماجرای انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس از مدت‌ها قبل مطرح شد؛ در این خصوص دو باشگاه مذاکرات زیادی با هم داشتند و خود این بازیکن نیز که بارها علاقه‌اش به پرسپولیس را نشان داده بود، تلاش‌های زیادی انجام داد تا بتواند رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند.

 

در نهایت هفته پیش دو باشگاه توافق کردند که مس رفسنجان در ازای دریافت ۸ میلیارد تومان رضایت‌نامه خدابنده‌لو را صادر کند. از این رو امروز باشگاه پرسپولیس این مبلغ را به حساب مس رفسنجان واریز کرد و این پول تا ساعات آینده به حساب باشگاه کرمانی می‌نشیند. موضوعی که انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس را قطعی خواهد کرد.

 

با این تفاسیر به زودی شاهد عقد قرارداد رسمی میان خدابنده‌لو و پرسپولیس خواهیم بود؛ هافبک ۲۴ ساله که در فضای فوتبال و بین دوستان فوتبالی خود به «مملی» مشهور است، بالاخره به آرزوی خود رسید و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پیراهن سرخ را برتن خواهد کرد.

 

شهاب زاهدی به جی‌لیگ میرود؟!

زاهدی امروز هم در تمرین تیم پرسپولیس حاضر نشد تا شایعات پیرامون جدایی‌اش را قوت ببخشد. 

 

زاهدی، مهاجم پرسپولیس که با پیشنهاد حدود ۴۰۰ هزار دلاریِ یکی از تیم‌های ژاپنی روبه‌رو شده تصمیم خود برای رفتن به جی لیگ را گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------