«عارف غلامی» مدافع سابق استقلال به لیگ بوسنی پیوست/ چالش جدی استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای



 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع سابق استقلال در آستانه ملحق شدن به تیم موستار بوسنی است.

به گزارش ایسنا، عارف غلامی مدافع سابق استقلال در آستانه ملحق شدن به تیم موستار بوسنی است. موستار با ۳۴ امتیاز در رده سوم لیگ برتر بوسنی قرار دارد.

 

غلامی در تست‌های پزشکی این باشگاه حضور یافته و در صورت تائید قرارداداش تا پایان فصل جاری به صورت قرضی خواهد بود.

 

در حال حاضر مدافع سابق استقلال تحت قرارداد باشگاه هایدوک کرواسی است و فصل آینده در این تیم به میدان می‌رود.

 

شکایت باشگاه پرتغالی چالش جدی استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای 

باشگاه استقلال برای بارگذاری مدارک مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای با چالش بدهی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال روبه‌رو شده است.

 

 

 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش  تسنیم، باشگاه‌های ایرانی تا یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فرصت دارند مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا را بارگذاری کنند. باشگاه استقلال سال گذشته به دلیل اینکه در زمان مقرر بدهی آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت نکرد، از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این بار مدیران استقلال با چالش دیگری روبرو شده‌اند و دادگاه ورزشی CAS در پرونده شکایت سانتاکلارای پرتغال، باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو محکوم کرده است.

 

باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دلیل پرداخت نشدن حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده، اعلام شد که از ۲۴۰ هزار یورویی که باید پرداخت می‌شد مبلغ ۹۰ هزار یورو انتقال داده شد، ولی ۱۵۰ هزار یوروی باقیمانده بلوکه شده است.

 

فیفا نیز در واکنش به شکایت باشگاه سانتاکلارا اعلام کرد، مدارک باشگاه استقلال برای انتقال پول درست است و تنها باید مبلغ ۱۵۰ هزار یورو تعیین تکلیف شود. فیفا در ادامه از باشگاه استقلال درخواست کرد، مبلغ ۱۵۰ هزار یورو را به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کند که البته در زمان فتح‌الله‌زاده مشخص نشد چه اتفاقی برای مبلغ یادشده افتاده است.

 

در همین زمینه، باشگاه سانتاکلارا حکم فیفا را نپذیرفت و از استقلال به دادگاه ورزشی CAS‌ شکایت کرد. دادگاه ورزشی CAS نیز پس از بررسی مدارک، حکم به محکومیت استقلال داد و این باشگاه را به پرداخت ۵۰۰ هزار یورو محکوم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------