آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

نظر صریح کاپیتان درباره شانس اول هدایت تیم ملی والیبال



سید محمد موسوی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سید محمد موسوی به اخبار اخیر پیرامون تیم ملی والیبال واکنش نشان داد. 

 به گزارش ورزش سه ، در روزهای اخیر بود که مشخص شد آلبرتو جولیانی گزینه اول هدایت تیم ملی والیبال ایران است. حتی این موضوع به نوعی مورد تایید سرپرست فدراسیون والیبال یعنی وحید مرادی نیز قرار گرفت، اما هنوز جزئیاتی باقی مانده که شاید باعث شود حضور این سرمربی ایتالیایی در ایران نیز منتفی شود.

 

در نهایت باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. به نظر می‌رسد اگر دوباره اتفاق خاصی نیفتد، تا پایان این هفته از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی می‌شود.

 

به همین بهانه گفت‌وگویی با کاپیتان تیم ملی والیبال ایران داشتیم. سید محمد موسوی در واکنش به اخبار منتشر شده پیرامون توافق فدراسیون با آلبرتو جولیانی به ورزش سه گفت: "من واقعاً از این سرمربی شناختی ندارم، اما می‌دانم که در تیم‌های خوب کار کرده و بیشتر از این نمی‌توانم نظر بدهم."

 

موسوی در ادامه گفت: "من می‌‌گویم اگر یک مربی خارجی آورده شود باید آن مربی ماندگار باشد. اینکه مربی خارجی بخواهد برای دو سه هفته به ایران بیاید اصلاً به دردمان نمی‌خورد. یک مربی بیاید که کار دیگری نداشته باشد و بلافاصله بعد از لیگ ما بتواند کار خود را شروع کند. حالا هر مربی‌ای که می‌خواهد باشد، باشد. اگر یک مربی بخواهد بیاید که سه، چهار هفته یا نهایتا یک ماه و بدون شناخت کنار تیم قرار بگیرد، به جایی نمی‌رسد. حالا هر کسی که می‌خواهد باشد."

پیشنهاد ویژه

ارزانترین تورهای خارجی نوروزی را از کجا تهیه کنیم؟کلیک کن و تجربه سفر نوروزی گران قیمت را فراموش کن!!

 

موسوی درباره حضور جولیانی در ایتالیا و اینکه شاید در صورت نهایی شدن حضورش در ایران، او دیر به تیم ملحق شود گفت: "بله از طرف دیگر پلی‌آف آن‌ها نیز تا اردیبهشت می‌کشد و نهایتا سه چهار هفته می‌تواند کنار تیم باشد."

 

کاپیتان تیم ملی درباره شانس ما برای صعود به المپیک گفت: "در ورزش هیچ چیزی نشد ندارد اما باید قبول کنیم که شانسمان خیلی کم است. ضعیف‌ترین شانس را در بین همه تیم‌ها داریم چون رنکینگمان هم از رقبای مستقیم پایبن‌تر است. باز هم می‌گویم هیچ چیزی نشد ندارد، اما از طرف دیگر برنامه‌ریزی درستی هم نمی‌بینم برای اینکه بخواهیم برای المپیک رفتن تیم کاری انجام دهیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------