آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

نوری: حمایت باشگاه از نکونام به موقع بود



حمایت باشگاه استقلال از جواد نکونام,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حمایت باشگاه از سرمربی، نقشه دشمنان را نقش برآب کرد. 

 به گزارش فارس، محمد نوری درخصوص اطلاعیه باشگاه استقلال در حمایت از جواد نکونام و رد شایعات بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم، اظهار داشت: باید چنین اتفاقی می‌افتاد. نکونام با استقلال قرارداد دارد و همچنین درکارش موفق بوده است. تیم او با صدرنشینی نیم فصل اول را به پایان رساند. الان هم مسیر خوبی را در پیش گرفته و به سمت قهرمانی حرکت می‌کند. وی افزود: دشمنان و برخی افراد که بیرون نشسته‌اند، دنبال شیطنت و به هم ریختن تیم هستند.

 

ما هم در کنار تیم و باشگاه استقلال محکم می‌ایستیم. باشگاه کار درستی انجام داد و باید هم پشت سرمربی باشد. بلافاصله نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و اجازه نداد تیم دچار حاشیه شود. درواقع نقشه دشمنان به خوبی نقش برآب شد. ما هم فرهاد را دوست داریم اما به هرحال آنجا در کارش موفق نبود و امیدوارم در ادامه راهش در هر تیمی که مشغول به فعالیت شد، موفق باشد.

 

با ادامه این روند، شیطنت‌ها علیه استقلال قوی تر هم می‌شوند

پیشکسوت استقلال گفت: با ادامه روند رو به جلوی استقلال، شیطنت‌ها قوی‌تر هم می‌شوند. تیم روی دور موفقیت است و این مساله تبدیل به خاری در چشم دشمنان استقلال شده است. حمایت باشگاه از نکونام به موقع بود. امیدوارم در ادامه شرایط بهتری برای تیم فراهم شود تا بازیکنان با آرامش بیشتری به کارشان ادامه بدهند.نوری تصریح کرد: عملکرد تیم درون زمین عالی بوده، باشگاه هم باید از کادرفنی و بازیکنان حمایت کند تا بیرون از زمین هم آرامش کافی را داشته باشند. ما پیشکسوتان و هواداران هم مثل گذشته کمک و حمایت می‌کنیم. برای همه ما نام استقلال مهم است. الان شرایط خوبی برای قهرمانی فراهم شده و همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم درمسیر قهرمانی با تمرکز بالا و آرامش حرکت کند.

 

به دربی نزدیک هستیم و رفاقت باید بیشتر شود

وی درمورد اینکه با پخش شایعات روزهای اخیر مشخص شد هنوز هم افرادی به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه درون مجموعه استقلال هستند، گفت: این آب زلال است اما برخی افراد این را نمی‌خواهند. از باشگاه می‌خواهم حمایتش از نکونام را ادامه بدهد و خواسته‌هایش را تامین کند. همانطور که گفتم تیم در مسیر خوبی قرار گرفته و مشکلی ندارد. نزدیک به دربی هستیم و بازی حساسی پیش رو داریم.نوری افزود: ان‌شاالله تا این بازی، تمام اعضا و ارکان مجموعه استقلال با آرامش، اتحاد و رفاقت درکنار هم باشند و اجازه نفوذ به دشمنان را ندهند. بسیاری حاشیه سازی و شایعه پراکنی می‌کنند تا به اتحاد استقلال لطمه بزنند. خطیر باید خودش را به تیم، کادرفنی و جواد نکونام نزدیک‌تر کند. سر تمرین برود و با اعضای تیم دیدارهای بیشتری داشته باشد تا رفاقت بیشتر و پررنگ‌تر شود.

 

استقلال اجازه خودنمایی به سپاهان نداد

پیشکسوت استقلال درمورد برد این تیم مقابل سپاهان و بازی حذفی مقابل مس رفسنجان، عنوان کرد: بازی با سپاهان اوج قدرت و صلابت استقلال بود. سپاهان با آن همه بازیکن میلیاردی، پرخرج ترین تیم است. استقلال با قدرت بازی کرد و اجازه خودنمایی به حریف نداد. یک بازی بسیارعالی را به نمایش گذاشتند. دیدم که انتقاداتی از بلانکو مطرح شده بود اما در این بازی همه اعضای تیم خوب بودند. بلانکو یکی از بهترین بازی‌های خودش را مقابل سپاهان انجام داد. نباید فقط گلزنی بازیکنان را ببینیم. ان‌شاالله او هم گلزنی خواهد کرد.

 

باید در جام حذفی هم مدعی باشیم

وی تصریح کرد: با مس رفسنجان، بازی سختی خواهد بود. محرم نویدکیا این تیم را متحول کرده است. به خصوص اینکه در جام حذفی هستیم و این جام را می‌توان جام حادثه‌ها نامید. بازیکنان باید این بازی را محکم بگیرند و کاملا حواس جمع باشند. باید در جام حذفی هم مدعی قهرمانی باشیم. ۳-۲ بازی سخت پیش رو داریم. ان‌شاالله تمرکز و آرامش بیشتر شود تا بازیکنان بتوانند فشار بازی‌ها را به خوبی تحمل کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------