سعید مهری: همه چیز ثابت شد، جدایی‌ام از استقلال درست بود



سعید مهری ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سعید مهری می‌گوید که برای قهرمانی با آپوئل به لیگ قبرس آمده و رونالدو را بت خودش معرفی کرده و از علایق‌اش به ورزش اسنوکر صحبت کرده است. 

به گزارش  ورزش سه ، آپوئل شب گذشته و در دور دوم از مرحله قهرمانی لیگ برتر قبرس به مصاف پافوس رفت و موفق شد با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. با این سه امتیاز، شاگردان ساپینتو موقتا و با یک بازی بیشتر، هفت امتیاز از تیم رده دوم یعنی آریس لیماسول پیش افتاده‌اند و این تیم امروز بازی خود را برگزار می‌کند و باید دید چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

 

سعید مهری که در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شد و به آپوئل پیوست، شب گذشته 33 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. او امیدوار است که بتواند با تیم جدیدش عنوان قهرمانی لیگ قبرس را به دست بیاورد.

 

بازیکن سابق استقلال مصاحبه‌ای را با بخش رسانه‌ای باشگاه آپوئل انجام داده و درخصوص وضعیت خود در این باشگاه به صحبت پرداخته که در زیر می‌خوانیم:

سعید، به آپوئل خوش آمدید. در مورد تصمیم خود برای حضور در قبرس و پوشیدن پیراهن تیم ما چه احساسی دارید؟
احساس خیلی خوبی دارم. من تصمیمم را گرفتم، اما مهم‌ترین چیز این است که وقتی به اینجا یعنی به قبرس آمدم، چه چیزی پیدا کردم. من متوجه شدم که تیم بسیار خوبی داریم. تیمی که ذهنیت برنده و اهداف بالایی دارد. بنابراین فراتر از اینکه هنگام تصمیم گیری چه چشم‌اندازی به آینده داشتم، احساس می‌کنم در واقعیت تصمیم درستی گرفتم زیرا همه چیز در عمل ثابت شده است.

 

اولین واکنشی که در مورد علاقه آپوئل به خودت شنیدی چه بود؟
حقیقت این است که احساس هیجان داشتم و من این پیشنهاد را با خانواده‌ام در میان گذاشتم. ما در مورد آن صحبت کردیم و آنها بلافاصله از تصمیم من برای آمدن به قبرس برای حضور در آپوئل حمایت کردند.

 

آیا قبلا چیزی در مورد آپوئل یا قبرس می‌دانستید؟
بله، من به عنوان یک بازیکن فوتبال، آپوئل را می‌شناختم. این تیم مدام در جام باشگاه‌های اروپایی حضور دارد و حضورش در لیگ قهرمانان باعث شناخته شدن آن حتی در ایران شده است. من گروه‌های اروپایی را دنبال می‌کنم و مسابقات آپوئل را هم دیده‌ام. من همچنین می‌دانستم که آپوئل باشگاهی با تاریخچه بزرگ و موفقیت‌های زیادی است.

 

سعید مهری ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تصویر مهری روی جلد مجله الکترونیکی باشگاه آپوئل رفته و او نخستین مصاحبه رسمی خود را انجام داده است.

 


این اولین باری است که برای بازی به خارج از کشور می‌روید. در یک کشور جدید. در این هفته‌های اولی که در قبرس هستید، سازگاری با محیط جدید چقدر آسان است؟
می‌توانم بگویم که خیلی راحت‌تر از چیزی بوده که انتظار داشتم. همه کادرفنی تیم، هم تیمی‌هایم، استقبال بسیار خوبی از من کردند. من با نگرش‌های عالی روبرو شدم و خیلی سریع به عنوان بخشی از کل تیم پذیرفته شدم. من واقعاً در سازگاری با اینجا، هیچ مشکلی مواجه نشدم.

 

شما با یک قرارداد بلند مدت می‌آیید. تا سال 2026. این نشان می‌دهد که آپوئل به شما اعتماد دارد و روی کیفیت و ارزش شما سرمایه‌گذاری می‌کند. اهداف شخصی شما چیست؟
در حال حاضر تنها یک هدف وجود دارد. آن هم قهرمانی با آپوئل است. پس از آن هدف بعدی من که با اهداف تیمم مطابقت دارد، رقابت در یک گروه اروپایی است. من هم می‌خواهم این موضوع را تجربه کنم. فکر می‌کنم اینها اهداف مشترکی هستند که می‌توانند ما را یک گام جلوتر از سال‌های گذشته ببرند.

 

داستان فوتبال شخصی شما چیست؟ چطور شد که یک فوتبالیست حرفه‌ای شدی؟
فوتبال بازی کردن همیشه رویای کودکی بوده است. سپس به یک جاه طلبی و یک هدف تبدیل شد. برای ساختن آن واقعاً سخت کار کردم و اکنون در این مرحله‌ای هستم که می‌توانم بگویم جدا از خانواده، فوتبال مهم‌ترین چیز در زندگی من است.

 

به عنوان فوتبالیست در چه پست‌هایی بازی کرده‌اید؟
در تمام پست‌های محور مرکزی بازی کرده‌ام. هم در پست «6»، هم در پست «8» و هم در پست «10». من احساس می‌کنم موقعیتی که برای من مناسب‌تر است موقعیت هافبک مرکزی است، یعنی پست هشت. این موقعیتی است که من ویژگی‌های آن را خوب درک می‌کنم و به‌عنوان یک فوتبالیست، توانایی‌هایی برای بازی در این پست دارم.

 

الگو شما کدام بازیکن فوتبال است؟
کریستیانو رونالدو. او مظهر کار سخت است. من همه چیز او را دوست دارم. شخصیت و طرز تفکر او فراتر از استعدادهای فوتبالی‌اش است.

 

آیا می‌توانید هیجان‌انگیزترین لحظه خود را به عنوان یک بازیکن فوتبال با ما در میان بگذارید؟
زمانی که برای اولین‌بار به تیم ملی دعوت شدم و پیراهن ایران را پوشیدم. این اوج، رویای یک فوتبالیست است که شایسته نمایندگی کشورش باشد. به‌خصوص زمانی که ما جام CAFA را بردیم، چیزی بود که فراموش نمی‌کنم.

 

آیا به‌جز فوتبال ورزش دیگری را دوست دارید؟
بله من اسنوکر را دوست دارم. من خیلی کم بازی کرده‌ام و هنوز هم آن را دوست دارم و هر وقت فرصتی پیدا کنم در اوقات فراغتم بازی می‌کنم.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------