آخرین وضعیت روبینیو در زندان برزیل



وضعیت روبینیو در زندان برزیل,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل این روزها در زندان می‌تواند با زندانیان فوتبال بازی کند.

به گزارش  تسنیم و به نقل از  Relevo؛ روبینیو بازیکن پیشین تیم ملی برزیل و رئال مادرید که به دلیل تجاوز گروهی در یکی از زندان‌های کشورش دوران محکومیت خود را می‌گذراند، می‌تواند با زندانیان فوتبال بازی کند و در مسابقات داخلی حضور یابد.

 

روبینیو در 22 مارس به زندان Tremembe در سائوپائولو انتقال یافت. پیش از این دادگاه برزیل حکم داده بود که این فوتبالیست که به طور غیابی به زندان در ایتالیا محکوم شده است باید دوران محکومیت خود را در برزیل سپری کند.

 

بر اساس این گزارش؛ روبینیو در سلولی به مساحت کمی بیش از 8 متر مربع زندگی می‌کند که با یک زندانی دیگر مشترک است. مجتمع زندان Tremembe، جایی که روبینیو در آن نگهداری می‌شود، مجهز به زمین‌های فوتبال است که در آن مسابقات قهرمانی بین تیم‌های زندانی برگزار می‌شود.

 

روبینیو و دوستش ریکاردو فالکو در سال 2017 به دلیل تجاوز گروهی به دختری 23 ساله که در ژانویه 2013 در یک کلوپ شبانه میلان رخ داد، به 9 سال زندان محکوم شدند. در اکتبر 2022، وزارت دادگستری ایتالیا درخواستی را برای استرداد وی به برزیل ارسال کرد. حکم بازداشت بین‌المللی برای روبینیو صادر شد اما برزیل استرداد شهروندان خود را ممنوع می‌داند. در سال 2023، ایتالیا خواستار گذراندن حکم زندان این بازیکن در کشورش شد.

 

روبینیوی 40 ساله  دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید، قهرمان ایتالیا با میلان، دو بار قهرمان جام کنفدراسیون‌ها و قهرمان کوپا آمریکا با تیم ملی برزیل شده است.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------