بایرن تماسی با زیزو نداشته است



 زین‌الدین زیدان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
طبق اعلام اسکای اسپورت ۱ آلمان زین‌الدین زیدان جزو گزینه‌های هدایت بایرن‌مونیخ نیست و این باشگاه هیچ تماسی با این سرمربی فرانسوی نداشته است.
به گزارش ایسنا، جدایی توماس توخل از بایرن‌مونیخ قطعی است  و این سرمربی باتجربه در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

 

گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین توخل بسیار بالاست. از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی هدایت بایرن و جایگزین توماس توخل یاد می‌شود.

 

شبکه اسکای اسپورت ۱ آلمان اعلام کرد که زیدان جزو گزینه‌های هدایت بایرن‌مونیخ نیست و سران باشگاه آلمانی هیچ تماسی با این مربی بزرگ نداشته‌اند و به این ترتیب بحث حضور او در بایرن‌مونیخ منتفی است.

 

در روزهای اخیر از ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی هدایت بایرن‌مونیخ سخن به میان آمد و رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که بازگشت این سرمربی جوان به بایرن‌مونیخ بسیار جدی است و این بار بایرن می‌خواهد با او قراردادی بلندمدت امضا کند. اما ناگلزمان بایرنی‌ها غافلگیر کرد؛ چرا که تصمیم گرفت قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ با ژرمن‌ها تمدید کند و به این ترتیب بازگشتش به بایرن منتفی شد و باید دید که در نهایت باشگاه آلمانی چه تصمیمی برای سرمربی جدید خود خواهد گرفت.

 

بایرن‌مونیخ قهرمانی در بوندسلیگا را بعد یازده فصل پیاپی از دست داد و در جام حذفی هم شکست خورد و کنار رفت. شاگردان توماس توخل به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده و بسیار امیدوارند قهرمان این رقابت بزرگ شوند.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------