آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

اسکالونی: دیدار دشواری را بردیم/ مسی: از صعود بسیار خوشحال هستیم



   تیم آرژانتین ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم آرژانتین ضمن تمجید از نحوه بازی استرالیا پیروزی برابر این تیم را دشوار خواند.

  به گزارش ایسنا، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از صعود تیمش به یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: دیدار دشواری بود. خوشحالم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی خودمان کار را سخت کردیم و بارها فرصت داشتیم که گل سوم را به ثمر برسانیم و بازی را تمام کنیم که این کار را نکردیم. 

 

او در ادامه گفت: استرالیا تیم قدری بود و این را به خوبی نشان داد. بازیکنان استرالیا فوتبال را خوب و قدرتی بازی می‌کنند و بردن این تیم در جام جهانی واقعا دشوار بود. اکنون باید به سراغ بازی بعد برویم. با هلند بازی می‌کنیم که یکی از تیم‌های خوب این جام بوده است و باید برای این بازی به خوبی آماده شد.

 

مسی: از صعود بسیار خوشحال هستیم    

   تیم آرژانتین ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

لیونل مسی  بعد از بازی با استرالیا گفت: بعد از آنکه گل خوردیم شرایط برای ما سخت شد. در دقایق پایانی اذیت شدیم. یک گل به خودی داشتیم با این حال احساسات در تیم مثبت است و صعود کردیم. مهم صعود کردن بود که به آن دست پیدا کردیم.

 

اوادامه داد: روز سخت و بازی بسیار سختی بود. وقت زیادی برای  استراحت وجود ندارد. باید هر چه سریعتر ریکاوری کنیم و خود را آماده بازی سخت برابر هلند کنیم. از اینکه صعود کردیم و از شانس های قهرمانی هستیم خوشحال هستیم. ما باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و این واقعا سخت است با این حال می خواهیم روزهای خوبی را در کنار هواداران خود تجربه کنیم و در پایان با آنها و خانواده جشن بگیریم. هنوز راه طولانی در پیش داریم و نیاز به تلاش و پیشرفت بیشتری داریم.

 

مسی در پایان گفت: باید این بازی را فراموش کرد و خیلی سریع برای بازی بعدی آماده شد. برای موفقیت نیاز به اتحاد داریم. به استثنای گلی که خودمان به خود زدیم فرصت زیادی به استرالیا ندادیم و بازی تحت کنترل ما بود. مهم صعود کردن بود و بسیار خوشحال هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------