برشم و تیام دوومیدانی‌کاران سال جهان شدند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, برشم و تیام

معتز عیسی برشم و نفیساتو تیام در مراسم جایزه سالانه فدراسیون جهانی دوومیدانی به عنوان بهترین دوومیدانی کاران سال جهان انتخاب شدند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، برشم، ورزشکار قطری پرش ارتفاع، ۲۶ سال دارد. او در مسابقات قهرمانی جهان لندن اولین قهرمانی خود را کسب کرد.

 

این ورزشکار سه سال پیش توانست استعداد زیاد خود را نشان دهد و با رکوردی که زد در لیست رکوردها در رتبه دوم قرار گرفت نفیساتو تیام، قهرمان هفتگانه المپیک، ۲۳ ساله و اهل بلژیک، دیگر دوومیدانی کاری است که ورزشکار سال از نگاه فدراسیون جهانی دوومیدانی (IAAF) شده است.  

 

او پارسال نیز جایزه ستاره زنان IAAF را از آن خود کرد.

 

برشم بعد از کسب عنوان در مراسم جایزه سالانه، اظهار کرد: من فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم. خیلی از عملکرد خودم راضی هستم. چالش بزرگ من گذراندن یک فصل سالم بود. من از سال ۲۰۱۴ مشکلاتی در ناحیه کمر و زانو داشتم. بنابراین فصل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ برایم پر از چالش بود. در این فصل بسیار شرایط بهتر بود. من خیلی آرام برنامه‌هایم را شروع کردم و تمرین‌هایم بسیار هوشمندانه بود.

 

یوسین بولت جامائیکایی نیز در این مراسم جایزه ویژه‌ رییس فدراسیون جهانی را کسب کرد.

 

بولت بعد از کسب این جایزه، اظهار کرد: این جایزه بسیار برایم ارزش دارد. من همیشه تلاش کردم که بهترین باشم. من به نسل جوان‌تر نشان دادم که با تلاش می‌توان همه کار کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------