کیانوش رستمی اوت شد/ میری در جایگاه هفتم ایستاد



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی , کیانوش رستمی

در پایان رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۷ جهان آمریکا، کیانوش رستمی در حرکت دوضرب ناکام ماند و میری با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم هفتم شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ ششمین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا، با حضور کیانوش رستمی و علی میری دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان در رقابت گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم همراه بود.

 

پس اینکه کیانوش رستمی در حرکت یکضرب توانست وزنه ۱۷۴ کیلویی را مهار کرد و مدال نقره گرفت در حرکت دوضرب دو مرتبه وزنه ۲۱۲ کیلوگرم و یک بار نیز وزنه ۲۱۵ کیلویی را نتوانست مهار کند تا کار خود را در رقابتهای جهانی آناهیم با یک مدال نقره حرکت یکضرب به پایان برساند.

 

علی میری نیز با ثبت وزنه ۱۵۵ کیلویی در جایگاه هفتم قرار گرفته بود، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۹۳ کیلویی را بالای سر برد ولی در مرتبه دوم و سوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را نتوانست به درستی مهار کند و در حرکت دوضرب ششم شد و با مجموع ۳۴۸ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گیرد.

 

عملکرد نفرات برتر دسته ۸۵ کیلوگرم:

۱- پرز مندز (شیلی): حرکت یکضرب ۱۷۵ کیلوگرم (مدال طلا)، حرکت دوضرب ۲۰۳ کیلوگرم (مدال طلا) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- مسیج (لهستان): حرکت یکضرب ۱۶۲ کیلوگرم (چهارم)، حرکت دوضرب ۱۹۷ کیلوگرم (مدال نقره) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- پیزالتو (ایتالیا): حرکت یکضرب ۱۶۲ کیلوگرم (مدال برنز)، حرکت دوضرب ۱۹۷ کیلوگرم (چهارم) و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم (مدال برنز)

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------