شاهرودی: همه گروه‌ها در جام جهانی سخت هستند/ قرارداد برانکو باید تمدید شود



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی , رضا شاهرودی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه گروه‌ها در جام جهانی سخت هستند. 

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های ملی مراکش، ‌اسپانیا و پرتغال، اظهار کرد: درست است که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم اما من این اعتقاد را دارم که همه گروه‌ها در جام جهانی سخت هستند. شما نمی‌توانید گروه ساده‌ای را پیدا کنید، چرا که تیم‌هایی که به این رقابت‌ها راه می‌یابند همگی مسابقات فشرده‌ای را در مرحله انتخابی جام جهانی انجام داده‌اند و تیم‌های قدرتمندی را شکست داده‌اند. بنابراین هیچ گروه ساده و آسانی را در جام جهانی نداریم.

 

او افزود: یکی از شانس‌های خوب ما این است که در نخستین دیدار باید برابر مراکش بازی کنیم. البته این را هم باید بگویم که مراکش هم تیم خوبی است و این نیست که برخی‌ها بگویند برویم مراکش را شکست دهیم. اگر مراکش را هم شکست بدهیم تیم‌ ‌ملی کار بزرگی انجام داده است، اما اگر این اتفاق هم رخ بدهد شانس صعود از گروه را داریم. من معتقد هستم که باید با یک برنامه‌ریزی مناسبی که قطعا کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آن را آماده کرده است می‌توانیم تیم را برای جام جهانی آماده کنیم تا با تلاش و کوشش بازیکنان‌مان نتایج شگفت‌انگیزی را بگیریم.

 

این پیشکسوت تیم  فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شانس صعود برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران وجود دارد یا خیر؟ گفت‌: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. چرا نباید شانس صعود را داشته باشیم؟ شما بازی ایران برابر آرژانتین را به خاطر بیاورید و ببینید که ما در آن بازی روی خلاقیت مسی در دقایق پایانی گل خوردیم. اگر مسی آن گل را نمی‌زد شاید سرنوشت صعود ما هم تغییر می‌کرد. در حال‌ حاضر هم این گونه است. مطمئن هستیم که می‌توانیم بازی‌های تماشایی را برابر دو تیم ‌اسپانیا و پرتغال به نمایش بگذاریم. البته علاوه بر این بازی‌ها مطمئنا بازارهای بین‌المللی هم به روی بازیکنان ایران باز می‌شود.

 

وی با بیان این که خودش تجربه بازی با تیم‌های قدرتمند را دارد، گفت‌: قاعدتا در این گونه مواقع بازیکنان دچار استرس می‌شوند اما با کارهایی که کادر فنی انجام می‌دهد مطمئنا این استرس از بازیکنان دور خواهد شد. وقتی ما بتوانیم از همان ابتدا بازی خوبی را مقابل مراکش انجام بدهیم مطمئنا در ادامه‌ رقابت‌ها هم می‌توانیم عملکرد خوبی در برابر ‌اسپانیا و پرتغال داشته باشیم.

 

شاهرودی در ادامه‌ درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن که با نتیجه‌ چهار بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید؟ گفت‌: بعد از تعطیلاتی که سپری شد پرسپولیس در دو بازی طراوت و شادابی لازم را نداشت اما در بازی با ذوب‌آهن اصفهان دوباره به روزهای خوب خودش بازگشت. من همان در ابتدای فصل گفته بودم که سبک بازی که پرسپولیس ارائه می‌دهد یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر است. مطمئنا با ادامه‌ این روند این تیم می‌تواند دوباره قهرمان لیگ شود.

 

پیشکسوت تیم  فوتبال پرسپولیس در پایان هم‌چنین درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، گفت‌: برانکو مربی خوب و با دانشی است که امتحانتش را در پرسپولیس پس داده است. چه کسی بهتر از او در این شرایط می‌تواند پرسپولیس را مربیگری کند. او شناخت کافی نسبت به فوتبال ایران و بازیکنان پیدا کرده است و نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و تیمش بازی خوبی را ارائه می‌دهد؛ بنابراین بهتر است هر چه زودتر مدیران باشگاه قرارداد او را تمدید کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------