بیات: روانخواه سرمربی تیم سپیدرود است/ مربی برزیلی دستیار می‌شود



  اخبار  ورزشی  ,خبرهای ورزشی , بیات

خریدار باشگاه سپیدرود با بیان اینکه امید روانخواه سرمربی این تیم است، گفت: روانخواه به همراه یک مربی برزیلی فردا کارشان را شروع می‌کنند.

 به گزارش مهر، کیومرث بیات خریدار جدید باشگاه سپیدرود رشت در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: روانخواه سرمربی تیم است و از فردا در تمرینات ما حضور می یابد و رسما کارش را شروع می کند.

 

خریدار باشگاه سپیدرود در خصوص برکناری علی نظرمحمدی بیان داشت: ایشان مدرک A آسیا نداشت و در نیم فصل اول هم با پادرمیانی روی نیمکت نشسته بود. ضمن این که نتایج نیم فصل نخست تیم به هیچ وجه قابل دفاع نبود. این تیم از ۵ بازی آخر صفر امتیاز گرفته بود و جایگاه این تیم هم که در قعر جدول بود و هیچ بهانه ای برای دفاع از نظرمحمدی نبود.

 

وی افزود: با توجه به این که روانخواه با تیم کار کرده بود و از تیم شناخت داشت تصمیم گرفتیم او را بعنوان سرمربی جدید معرفی کنیم. مربی برزیلی را هم از ابتدا قرار بود به عنوان دستیار نظرمحمدی انتخاب کنیم و حالا شرایط برای او فرقی نکرده و فقط سرمربی عوض شده. 

 

بیات گفت: امروز آقای نظرمحمدی سر تمرین رفت که با دستور من تمرین تعطیل شد و بازیکنان به منزل رفتند تا از فردا با کادر فنی جدید کارشان را آغاز کنند. مربی برزیلی ما بامداد فردا سه شنبه وارد تهران می شود و فردا به همراه روانخواه سر تمرین حضور خواهند یافت. ضمن این که یک مربی دیگر هم به زودی به کادر فنی تیم سپیدرود اضافه می شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------