سلطانی‌فر: هدف‌مان ایجاد آرامش و ثبات در فدراسیون‌هاست



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات داورزنی در طول یازده سال ریاست بر فدراسیون والیبال ، گفت: امیدوارم والیبال در المپیک ۲۰۲۰ به هدفگذاریش برای حضور در جمع چهار تیم برتر المپیک برسد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، مسعود سلطانی‌فر ظهر پنج‌شنبه در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران درباره حضورش در این رای‌گیری، اظهار کرد: من در جلسات مجامع فدراسیون‌های دیگر هم شرکت داشته‌ام، امروز (پنج‌شنبه) به این دلیل آمده‌ام که آقای داورزنی یازده سال زحمات زیادی را برای رشته والیبال کشیده بود و برای تقدیر از زحمات او و همکارانش در این مجمع حضور یافتم.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه‌ داد: امیدوارم که فرد جدیدی که ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است این مسیر را ادامه‌ دهد و به هدف بزرگ والیبال ایران برای ایستادن در بین چهار تیم المپیک ۲۰۲۰ دست یابد.

 

او در ادامه‌ صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: معتقدم در کنار والیبال ، در بسکتبال و هندبال نیز ظرفیت‌های لازم را داریم و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت می‌توانیم شاهد رشد در این رشته‌ها نیز باشیم.

 

سلطانی‌فر هم‌چنین درباره سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در ماه‌های گذشته، بیان‌ کرد: یکسری سیاست‌های کلی را در نظر داریم که در وهله اول مهم‌ترین آن‌ها آرامش و تعامل با همه دستگاه‌های ورزش کشور است. به همین خاطر تلاش کردیم تا مجامع انتخاباتی را با کم‌ترین حاشیه برگزار کنیم تا به کاهش اختلافات کمک شود. در وهله دوم نیز هدف‌مان ساماندهی ساختار فدراسیون‌های ورزشی است و برای تحقق این امر مجامع انتخاباتی را برگزار کردیم تا فدراسیون‌ها با بلاتکلیفی و تحت عنوان سرپرستی کارشان را پیش نبرند و با روی کار آمدن رییس فدراسیون امورشان را منسجم‌تر دنبال کنند.

 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌، تصریح کرد: خوشبختانه افراد جدیدی در فدراسیون‌ها بر سر کار آمده‌اند و اکثر آن‌ها کسانی هستند که در این رشته‌ها صاحب نظر و فعال بوده‌اند. معتقدم با روی کار آمدن رییسان جوان در  فدراسیون‌ها به نظر ریاست جمهوری در آوردن جوانان به صحنه‌های مدیریتی نزدیک شده‌ایم. علاوه بر پیگیری این سیاست در نظر داریم از بانوان در صحنه‌های مدیریتی بیش‌تر استفاده کنیم.

 

سلطانی‌فر در پایان صحبت‌هایش درباره حواشی مربوط به تعلیق فدراسیون کشتی نیز، پاسخ داد: کتبا نامه‌ای از نهادهای بین‌المللی دریافت نکرده‌ایم و فقط فدراسیون کشتی به ما نامه‌ای زده تا در این خصوص صحبت شود. این اتفاقی است که رخ داده و هیچ نظر و صحبت قطعی در این رابطه وجود ندارد و امیدوارم با هم‌فکری این مشکلات و مسائل حل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------