تاج: مسابقات نوجوانان، جوانان و امید به صورت منطقه‌یی برگزار خواهد شد



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , تاج

رییس فدراسیون فوتبال کشور از منطقه‌ای شدن مسابقات رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج نهم دی‌ماه در انتخابات مجمع هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که سالانه ۱۰ هزار مسابقه از سوی فدراسیون برگزار می‌شود، افزود: در آینده مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به صورت ۹ منطقه برگزار خواهد شد.

 

او کاهش هزینه برگزاری مسابقات ورزشی و آثار تعلیم و تربیت مطلوب به منظور صدمه نخوردن به تحصیل دانش‌آموزان ورزشکار به دلیل شرکت در مسابقات ورزشی استان‌های مختلف را از مزیت‌های منطقه‌یی کردن برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد و گفت: در آینده برگزاری مسابقات تیم‌های امید نیز در مناطق خواهد بود.

 

تاج گفت: خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت جدی توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و این امر به زودی محقق خواهد شد. 

 

او افزود: دیدگاه رییس جدید هیأت فوتبال استان به پیشرفت این ورزش در استان کمک خواهد کرد.

 

تاج تصریح کرد: رقبای ایران در آسیا هم‌چون ژاپن اعتباری بیش از ۲۰ برابر ایران در اختیار ورزش فوتبال قرار دادند که قابل مقایسه نیست اما فوتبال ایران با یک همدلی و یکدستی اکنون بر بام آسیا ایستاده است.

 

وی تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان و رییسان هیأت‌های ورزشی استان با فوتبال استان همراه هستند و لازم است که رییسان هیأت‌ها بر حسب وظیفه هماهنگی بیش‌تری با اداره‌ کل داشته باشند.

 

تاج با اشاره به این که ورزش فوتبال در دنیا دارای تنش است، ادامه داد: باید کمک شود تا در خارج از زمین این فضا بدون حاشیه و آرام باشد و تنها در زمین ورزش هیجان لازم و کافی ورزشی وجود داشته باشد و در خارج از زمین التهاب ایجاد نشود.

 

وی استفاده از ظرفیت‌های استان و استفاده از حضور بانوان به ویژه در ورزش فوتسال به صورت جدی را در استان توصیه کرد و گفت: در چهارمحال و بختیاری و ایلام به دلیل وجود توان جسمی و فیزیکی قوی افراد، زمینه رشد فوتسال با هزینه‌ای کم فراهم است.

 

رییس فدراسیون فوتبال کشور خاطرنشان کرد: لازم است در فوتبال ساحلی نیز به شکل جدی در استان کار شود.

 

تاج با اشاره به این که هر جا دانش نباشد، اثربخشی حاصل نمی‌شود، تاکید کرد: لازم است برای گسترش ورزش فوتبال دانش کافی را کسب کرد.

 

او با اشاره به این که یک هزار و ۷۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات کشور به توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان‌ها اختصاص داده شده است، گفت: این اعتبار شامل شهرهای بزگ کشور نمی‌شود و می‌تواند کمک مناسبی به ورزش استان‌ها باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------