کی‌روش می‌خواهد جلب توجه کند/ الان وقت جوانگرایی در تیم ملی نبود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ضمن انتقاد از نحوه انتخاب نهایی لیست تیم ملی گفت: کی‌روش نتوانست کارشناسان و افکار عمومی را برای تصمیماتی که گرفت متقاعد کند. 

رحمان رضایی در گفتگو با مهر ضمن انتقاد از لیست انتخابی تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه اظهار داشت: رفتار کی‌روش عجیب است. البته هیچ مربی دوست ندارد نتایج بدی بگیرد. حداقل این که کی‌روش هم مثل همه مربیان دیگر قبل از هر فرد و جریان و گروهی خودش را دوست دارد و نمی‌خواهد اعتبار بین المللی‌اش را زیر سئوال ببرد. اما واقعا چرا این تصمیمات عجیب را در آستانه جام جهانی گرفته شد، سئوالی است که برای من و خیلی از کارشناسان بدون جواب مانده است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: کی‌روش بعد از اعلام لیست نهایی جام جهانی خواست با مصاحبه‌ای تصمیماتش را توجیه کرده و کارشناسان را قانع کند. اما در رفتار و گفتار او پارادوکس‌هایی وجود دارد که غیر قابل چشم پوشی است. مثلا در مورد سید جلال حسینی اشاره به جوانگرایی کرده است. در صورتی که الان زمان مناسبی برای جوانگرایی نبود. کی‌روش اگر قصد جوانگرایی در تیم ملی داشت باید این کار را از قبل انجام می‌داد. ضمن این که جام جهانی محل مناسبی برای جوانگرایی نیست. بلکه جام جهانی محل حضور باتجربه‌ها می‌باشد.

 

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان خاطرنشان ساخت: در مورد وریا غفوری هم ایشان به تغییر پست اشاره می‌کند در حالی که تغییر پست امری متداول در فوتبال است. سئوال من از کی‌روش این است که آیا یک بازیکن در صورتی که در دو سه بازی در پست دیگری بازی کند بازی کردن در پست تخصصی اش را فراموش می‌کند؟ کی‌روش باید خوشحال هم باشد که بازیکنانی دو پسته و چند پسته در اختیار داشته باشد. به اعتقاد من دلایل کی‌روش برای جرح و تعدیل بیشتر بهانه بود.

 

رضایی تصریح کرد: به اعتقاد من کی‌روش به دنبال جلب توجه بود و این راه را انتخاب کرد که راه و شیوه درستی نبود. سرمربی تیم ملی با احساسات میلیون ها هوادار استقلال و پرسپولیس بازی کرد و احساسات آنها را جریحه دار کرد و باعث شد تا قلب بسیاری از هواداران این دو تیم از تیم ملی فاصله بگیرد. آن همدلی که تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی نیاز دارد متاسفانه با این رفتار کی‌روش از بین رفت. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------