آقای طاهری در کدام کنفرانس خبری از دلارهای سوخته پرسپولیس سخن می گویید؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی اکبر طاهری
علی اکبر طاهری حتی به خود زحمت نمی دهد برای رسوایی جدید از هواداران سرخ و اهالی فوتبال ایران عذرخواهی کند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ علی اکبر طاهری بی شک مقصر اصلی محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات است. او که در عصر محمود گودرزی در وزارت ورزش به پرسپولیس آمد و به دلیل روابط خاص و دوستانه اش با وزیر وقت ورزش توانست با منابع مالی زیاد در پرسپولیس به موفقیت هایی دست پیدا کند ، در بلند مدت به دلیل هزینه های خارج از عرف ، قراردادهای دوگانه و پول هایی که خارج از فوتبال به بازیکنان داده شد ، چالش هایی بسازد که هنوز دنباله دارد.

 

ماجرای طارمی و برگرداندن او و محکومیتش به یک طرف که حتی دخالت رئیس جمهور هم نتوانست آن را حل کند ، آخرین شاهکار او و تیم حقوقی مجربش که در 90 گفت می آوردشان تا به مردم توضیحات بدهند اما هیچ وقت این کار را نکرد ، قرارداد با وکیل سوئیسی و شکایت علیه ریزه اسپور بعد از صلح با این تیم است.

 

چند ده هزار دلار دیگر صرف این پرونده شده و عملا حالا حاصل شکایت پوچ بوده است چون اصلا ریزه اسپور دلیل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات نبوده و آنها باید از فیفا شکایت می کردند.

 

حالا این رسوایی مانده برای مدیریت بعدی تیم و آقای مدیر پیشین همچنان از آمدن و توضیح به مردم طفره می رود. کاری که قول داده بود در یک کنفرانس مطبوعاتی انجامش دهد اما هیچ گاه عملی اش نکرد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------