علی کفاشیان: چِک سفیدامضای تاج مایه دلگرمی است/ به دنبال حق پخش فوتسال هستیم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, علی کفاشیان
سرپرست کمیته فوتسال گفت: تلاش می کنیم هر چه زودتر حق پخش فوتسال را گرفته تا شاهد رشد بیشتر این رشته باشیم. 

به گزارش مهر، علی کفاشیان در شروع نشست با مدیران باشگاه های فوتسال گفت: آن چیزی که باعث دلگرمی ما شده است چک سفید امضایی است که جناب تاج به فوتسال داده اند. ما باید برای موفقیت فوتسال چند بحث را پیش رو داشته باشیم. ابتدا استقلال این رشته که می تواند  در روند رو به رشد فوتسال ما کمک به سزایی داشته باشد. همچنین اساسنامه جدید برای فوتسال و حمایت از تیم های فوتسال کشورمان و جذب بازیکنان خوب در فوتسال که یک پشتوانه سازی برای این رشته پرطرفدار است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تحت حمایت فدراسیون فوتبال بودیم و قدم بعدی ما این است که فوتسال را به استقلال کامل برسانیم از لحاظ مالی، حقوقی و زیرساخت هایی که فوتسال ما به آن نیاز دارد. ما به دنبال این هستیم تا مسابقات را اینترنتی پخش کنیم و بتوانیم با اسپانسرهای بزرگ قرارداد ببندیم، از کارشناسان خبره استفاده کنیم و از لحاظ مالی فوتسال را به یک رشد و شکوفایی برسانیم.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه ایران تنها کشوری است که تیم های ملی فوتسال جوانان آقایان و بانوان را دارد و هنوز خیلی از کشورها چنین شرایطی را ندارند.

 

کفاشیان در ادامه تصریح کرد: کشورهای عربی فوتسالشان را در کشورهایی چون چین تایپه و تایلند برگزار می کنند اما ما با مس سونگون کار بزرگی انجام داده ایم  و اعتبار خاصی به فوتسال کشورمان دادیم.

 

وی تصریح کرد: ما لیگ آقایان و بانوان را برگزار کردیم و حالا آمادگی این را داریم که به درخواست برخی کشورها بحث آموزش و مربیگری را برای برخی کشورها انجام داده تا آنها هم بتوانند در فوتسال پیشرفت خوبی داشته باشند.

 

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم فوتسال را به جایگاه واقعی اش برسانیم و این کار جز با حمایت فدراسیون فوتبال، مردم، اصحاب رسانه، تلاش کادر فنی و بازیکنان میسر نخواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------