صعود قطعی و صدرنشینی محتمل شاگردان شفر در گروه مرگ



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
استقلال با قطعی کردن صعود خود تنها به دنبال سرگروهی در گروه D است که رسیدن به آن هم برایش محتمل است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با پیروزی مقابل الریان در هفته پنجم مرحله گروهی این رقابت‌ها 9 امتیازی شده و در صدر جدول گروه خود باقی بماند.

 

در این گروه العین 7 امتیازی است و الریان 6 امتیازی که این دو تیم در کنار استقلال شانس صعود دارند ولی الهلال 2 امتیازی حذف شده است.

 

استقلال در هفته ششم و پایانی به مصاف الهلال خواهد رفت که شاید حذف این تیم برای شاگردان شفر اتفاق خوبی باشد ولی به دلیل رقابت همیشگی این دو تیم که رقبای سنتی هم در آسیا محسوب می‌شوند بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و بدون شک الهلال بازی را آسان نخواهد گرفت.

 

در دیدار دیگر که بین الجزیره و الریان برگزار می‌شود پیروزی العین و تساوی منجر به صعود این تیم خواهد شد و پیروزی الریان هم نماینده قطر را راهی دور بعد خواهد کرد. نکته جالب در این میان شانس هر 3 تیم برای سرگروهی است.

 

اگر استقلال برابر الهلال به پیروزی برسد سرگروه می‌ماند و در صورت تساوی هم با توجه به برتری در دو دیدار رفت و برگشت سرگروه خواهد ماند و اگر به الهلال ببازد سرگروهی‌اش بستگی به نتیجه دیدار العین و الریان دارد که با تساوی در آن دیدار و یا پیروزی الریان همچنان صدرنشین خواهد ماند ولی پیروزی العین با شکست استقلال این تیم را به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد می‌فرستد.

 

در هر صورت صعود استقلال قطعی شده و این تیم احتمال کمی برای از دست دادن سرگروهی دارد.

 

  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------