طلسم یک امتیاز قهرمانی پرسپولیس می‌شکند/ قلعه نویی بجای استقلال!



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
آخرین روز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با انجام ۳ بازی پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین این بازی‌ها پرسپولیس در مشهد پدیده را دیدار می‌کند و با یک امتیاز قهرمان می‌شود. 

به گزارش مهر، هفته بیست و هفتم در حالی با ۳ بازی امروز به پایان می رسد که این امکان وجود دارد پرسپولیس در مشهد سرود قهرمانی خوانده و سرانجام جشن قهرمانی اش را بگیرد. سرخ پوشان تهران هفته هاست که تنها با کسب یک امتیاز می توانستند قهرمان لیگ برتر شوند که این اتفاق هنوز برای آنها میسر نشده است.

 

* پدیده - پرسپولیس

سرخ پوشان تهران تنها یک امتیاز نیاز دارند تا جشن قهرمانی خود را در مشهد برپا کنند. اتفاقی که در هفته های بیست و پنجم و بیست و ششم برای این تیم نیفتاد، شاید در مشهد و در بازی مقابل پدیده روی دهد. این در حالی است که پدیده ای ها هم برای راحت کردن خیال شان بابت عدم سقوط به دسته پایین تر به امتیازات این بازی چشم دارند و این انگیزه های بالا اما متفاوت دو تیم است که می تواند این بازی را جذاب کرده و در کانون توجه قرار دهد.

 

* ذوب آهن - سپیدرود

انگیزه های دو تیم ذوب آهن و سپیدرود نیز دقیقا همانند پرسپولیس و پدیده است، با این تفاوت که ذوب آهن به دنبال تثبیت عنوان نایب قهرمانی اش است. هرچند ذوب آهن به جز پرسپولیس تنها تیمی است که روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، اما این شانس آنقدر ناچیز هست که قلعه نویی و شاگردانش آن را نادیده گرفته و تنها به فکر تثبیت نایب قهرمانی شان باشند.

 

شرایط برای تیم علی کریمی نیز همانند پدیده است. با توجه به شکست دیروز استقلال خوزستان در اهواز سپیدرود هم می‌تواند در صورت پیروزی در این بازی تا حدودی خیالش بابت بقا در لیگ برتر راحت شود و این موضوع باعث جذابیت بازی امروز دو تیم می شود. 

 

* تراکتورسازی - سپاهان

وجه تشابه بین دو تیم زیاد است. هر دو تیم خارج از قواره های خود در لیگ برتر حاضر شدند و کمتر و یا بهتر است بگوییم خیلی کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته‌اند. هر دو تیم دست به تغییرات در کادر فنی زده و مربیان شان را عوض کرده‌اند اما تغییر مربی برای هیچ یک از دو تیم مثمر ثمر نبوده و هر دو تیم در پایین جدول حضور دارند. هرچند شاید عملا هیچ یک از این دو تیم در پایان فصل غزل خداحافظی از لیگ برتر را نخوانند، اما خب پیروزی دراین بازی می تواند خیال هر یک از این دو تیم را از این بابت کاملا آسوده نماید.

 

این بازی در واقع بیشتر یک بازی حیثیتی است که می تواند خواب آرامی را به چشم تیم برنده بیاورد. 

 

برنامه بازی‌های باقی مانده از هفته بیست و هفتم:

 

شنبه ۱۸ فروردین ۹۷

* پدیده خراسان - پرسپولیس - ورزشگاه ثامن مشهد - ساعت ۱۷

داوران: بیژن حیدری؛ کمک‌ها:محمدرضا ابوالفضلی - سعید علی نژادیان - شاهو اصلانی ناظر: حاتم بک پور

 

* ذوب آهن اصفهان - سپیدرود رشت - ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت ۱۷

داوران: محمدحسین زاهدی فر ؛ کمک‌ها: حسن یوسفی – محمد هاشمی نسب – ابوالفضل گرجی ناظر: علیرضا کهوری

 

* تراکتورسازی تبریز - فولاد مبارکه سپاهان - ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت ۱۸

داوران: وحید کاظمی؛ کمک‌ها:علی میرزابیگی - علی اکبر نوری -علی احمدی ناظر: ابوطالب طاهریان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------