وینفرد شفر:کسی باور نمی‌کرد استقلال به روزهای خوب برگردد/احترام بیشتری می‌خواهم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی ,استقلال
سرمربی استقلال می‌گوید:« تیمش برای بازی با پیکان سخت کار کرده است.»

وینفرد شفر در نشست خبری قبل از بازی با پیکان پاسخ خبرنگاران را داد:

 

5 بازی سرنوشت ساز داریم

ما بازی های بسیار سختی داریم. بعد از مصاف با الهلال حالا دو بازی اسیایی، یک بازی حذفی و دو بازی لیگ را داریم. آماده سازی خوبی داشته ایم و برای بازی فردا باید سخت کار کنیم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. نمی دانم یازده بازیکن ما چه کسانی خواهند بود و فردا در این باره تصمیم می گیریم. از نتایج خوبمان در آسیا خیلی خوشحالم. در مقابل الهلال دیدید که باقری خیلی زود مصدوم شد ولی سایر بازیکنان به خوبی تلاش کردند. در کل با تلاش زیاد آماده شده ایم و باید ببینیم در بازی فردا چه اتفاقی رخ می دهد.

 

غیبت چشمی؟

این بازیکن فردا غایب است ولی به بازی با ذوب آهن می رسد.

 

حضور مجیدی در کادرفنی استقلال؟

طبق آمار منتشر شده دیدید که ما دو بازی میزبان بودیم و پرسپولیس 3 بازی میزبان بود. دیدید که ما پر تماشاگرترین تیم آسیا بودیم. شاید اگر یک بازی دیگر در تهران داشتیم، در مجموع 200 هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمدند. چرا تماشاگران می آیند؟ به دلیل کار سختی است که بازیکنان و کادرفنی در ماه های گذشته انجام داده اند. ما با عشق کار می کنیم. ما کادرفنی خوب و با کیفیتی داریم که بسیار با انگیزه است. ما ابتدا گفتیم می خواهیم استقلال را به سطح اول باز گردانیم و خیلی از خبرنگاران باور نمی کردند ولی اینن اتفاق افتاد به خاطر حضور طاهری، میگوئل، ساشا، اشکان و ساناک.

 

 من احترام بیشتری می خواهم

من بخاطر کارم احترام بیشتری می خواهم و آنهایی که نمی دانند احترام چیست، باید یاد بگیرند. ما می خواهیم استقلال مدت ها در سطح بالایی بماند. می خواهیم استقلال از بهترین و موفق ترین باشگاه های آسیا باشد. هدف من و کادرم این است. کادرفنی من به خوبی فوتبال را می فهمند. این شایعات به من ارتباطی ندارد. ما استقلال را دوست داریم. کارمان در استقلال تمام نشده است. اهداف خود را به باشگاه گفته ایم. دو بار قهرمان لیگ عربستان را بردیم و صدرنشین صعود کردیم. ما باید بتوانیم این پتانسیل را در باشگاه نگه داریم و بر اساس ان به درآمدزایی دست پیدا کنیم. کارم مثل زندگی برای من مهم است. من، باشگاه، هواداران، کشور ایران و مردم را دوست دارم وو نمی خواهم چیزی که ساخته شده براحتی توسط دیگران از بین برود. باشگاه پایان قرارداد من را می داند و باقی کار در اختیار باشگاه است.

 

 خبرانلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------