آزمون و مثلث برمودا/ اگر "بردیف" به لاتزیو رفت، "سردار" هم می‌رود!



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,آزمون

یک سایت روسی به موشکافی پرونده پیشنهادات تیم‌های اروپایی به سردار آزمون پرداخته و اعلام کرد که ماجرای انتقال سردار آزمون از از کازان هم مانند مثلث برمودا شده که همه پیشنهادها را در خود محو می‌کند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از SPORT BOX روسیه، موضوع انتقال سردار آزمون به لاتزیو این روزها در رسانه‌های مختلف ایتالیایی و روسی تکرار می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد این بازیکن قصد جدایی از روبین کازان را نداشته باشد و دوست دارد فوتبالش را در همان روسیه ادامه‌ دهد.

 

پایگاه SPORT BOX روسیه، با تشبیه موضوع سردار آزمون به مثلث برمودا، نوشت: "از ایتالیا خبر می‌رسد که لاتزیو با آزمون و پدر این بازیکن توافق نهایی را انجام داده است، ولی هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. به نظر می‌رسد که تمامی این پیشنهادات مثل مثلث برمودا در جایی محو می‌شود. برای دانستن این که چطور این داستان‌ها آغاز می‌شود و واقعی و غیرواقعی پیش می‌رود باید از ابتدا به مرور آن پرداخت.

 

موضوع از جایی شروع شد که سردار آزمون به فوتبال روسیه آمد. در اوایل سال 2014 بود که صحبت‌هایی از علاقه باشگاه آرسنال به سردار آزمون مطرح شد. سوالاتی که مدام از رینات بیلیاتدینف، سرمربی وقت روبین کازان مطرح می‌شد و این مربی اصلا اطلاعی از این پیشنهاد نداشت.

 

این بازیکن شروع به گلزنی و بروز استعداده خود در فوتبال روسیه کرد. با این حال روزنامه‌ها و محافل ورزشی دست از تلاش خود بر نداشتند و هر روز نام یک تیم جدید برای مهاجم ایرانی مطرح می‌شد. یک روز هامبورگ و یک روز هم میلان، تاتنهام و حتی بارسلونا. همه تیم‌ها به نظر برای جذب سردار آزمون به خط شده بودند. به طوری که مدیران‌ روسی هم از این دیوانگی رسانه‌ای به ستوه آمده بودند.

 

چند ماهی آرام سپری شد تا این که سرگئی پوشکین، یکی از معروف‌ترین مدیر برنامه‌های فوتبال در روسیه خبر از توافق نهایی سردار آزمون با لیورپول را داد. او این توافق را در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت و به سرعت در رسانه‌های معتبر قرار گرفت. حتی رسانه‌های نزدیک باشگاه لیورپول هم به سراغ کلوپ رفتند تا از جذب سردار آزمون خبر بگیرند.

 

این قضایا در حالی رخ داد که در این بین دو باشگاه روستوف و روبین کازان بر سر حضور سردار آزمون به شکایت علیه یکدیگر پرداختند و هر دو باشگاه مدعی این بودند که سردار بازیکن آنها است تا این که پای وکلای فیفا هم به این پرونده باز شد.

 

تابستان امسال نیز صحبت از جدایی آزمون از روستوف شنیده شد و در حالی که همه این انتظار را داشتند که یکی از تیم‌های مطرح یاد شده این بازیکن را به خدمت بگیرد، او معاینات پزشکی خود را با روبین کازان پشت سر گذاشت و به این تیم روسی بازگشت. جایی که فوتبالش را در آن آغاز کرده بود.

 

در باره سردار آزمون یک نکته مشخص است و آن هم این که او جایی بازی می‌کند که قربان بردیف در آن جا باشد. امضای قراردادها، انگشت زدن‌ها و مذاکرات و صحبت‌ها برای انتقال هیچ نقشی ندارد و او فقط در جایی بازی می‌کند که بردیف آنجاست. حتی در کشمکش‌های بین روستوف و روبین کازان وقتی پای وکلای فیفا به پرونده باز شد، آنها نظرشان را این طور بیان‌ کردند: قربان بردیف در کدام تیم است؟ آیا آزمون در تیم او بازی می‌کند؟ اگر همین طور است همه چیز بر طبق قانون پیش می‌رود.

 

با توجه به این مسائل حالا باید ببینیم لاتزیو با چه کسی توافق کرده است که خبر از توافق نهایی با سردار آزمون می‌دهد؟ شش ماه پیش پدر آزمون همه چیز را این طور عنوان کرد که  من تنها در خانواده‌ پدر سردار هستم و در فوتبال پدر او بردیف است.

 

با تمام این تفاسیر تنها یک راه برای حضور سردار آزمون در لاتزیو وجود دارد و آن هم این که "قربان بردیف" به لاتزیو برود که این طور نیست و او اکنون در روبین کازان است".

 

به‌ گزارش ‌ایسنا، با تمام اخبار منتشر شده از توافق دو باشگاه لاتزیو و روبین کازان و اعلام مبلغ 18 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن، به نظر می‌رسد خود سردار نیز تمایلی برای جدایی از تیم روبین کازان ندارد و از شایعات اطراف خود خسته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------