یشنهاد جالب منصوریان به فدراسیون فوتبال



  اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی ,منصوریان

علیرضا منصوریان به فدراسیون فوتبال پیشنهاد کرد: «اگر ما سه بازیکن زیر ۲۱ سال وارد ترکیب اصلی کنیم باید اجازه پیدا کنیم تا به همان تعداد بازیکن روی نیمکت بنشانیم.» 

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال در مورد اینکه امیرحسین جعفری بازیکن امیدهای استقلال مشکل خدمت دارد و او روی سکو با کارت فرشید باقری نشسته بود، گفت: سؤال خوبی پرسیدید می‌خواهم پیشنهادی به فدراسیون بدهم، فدراسیون علاقه‌مند به رشد جوانان است اگر ما سه بازیکن زیر ۲۱ وارد ترکیب اصلی کنیم باید اجازه پیدا کنیم تا به همان تعداد بازیکن روی نیمکت بنشانیم. حتماً نباید از سه بازیکن استفاده کنیم و فقط دو ذخیره داشته باشیم. اگر ما از ۴ بازیکن در این رده سنی استفاده می‌کنیم باید اجازه حضور ۴ بازیکن زیر ۲۱ سال روی نیمکت هم داشته باشیم.

 

این شرایط باعث ایجاد رقابت می‌شود. این بازیکن دو سه هفته‌ای است عملکرد خوبی دارد که محمد نوازی تشکر می‌کنم که این بازیکن را به ما معرفی کرد ما او را به لیست بزرگسالان آوردیم و فوق‌العاده بازیکن آینده‌داری است او می‌تواند از بازیکنان جناح راست خوب فوتبال ایران شود. امیدوار بودیم وقتی دو بازیکن در این رده سنی در ترکیب اصلی داریم بتوانیم جعفری را هم روی نیمکت بیاوریم که به ما گفتند فقط اجازه آوردن دو بازیکن را داریم فکر می‌کنم این قانون جالب نیست. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------