حسینی :‌ چرا وقتی طارمی در زمین است منشا تشویق می‌شود؟/هوادارن باید بدون واسطه با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط باشند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,حسینی

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت:‌ متأسفانه هواداران ما فریب خوردند و باید آنها بدون واسطه با بازیکنان در ارتباط باشند. 

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با  فارس،‌ در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان و تحرکاتی که روی سکوهای ورزشگاه توسط عده‌ای رخ داد، گفت:‌ متأسفانه هوادارن ما فریب خورده‌اند چرا باید کاری کنند که اشک بازیکن ما در بیاید؟ مهدی طارمی بازیکن بسیار زحمتکشی است که زحمات زیادی برای تیم کشیده اما چرا عده‌ای کاری کردند که او گریه کند؟ ما همه یک تیم هستیم و پشت بازیکنان قرار داریم و اجازه نمی‌دهیم که با اعتبار بازیکنان ما اینگونه بازی شود.

 

وی ادامه داد:‌ بحث من اصلاً منشا نیست ولی چرا وقتی طارمی در زمین است و برای توپ زحمت می‌کشد منشا را تشویق کنند؟ متأسفانه هواداران ما فریب خورده‌اند و باید این موضوع مشخص شود.

 

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ این سوال که صحبت از این می‌کنید که برخی مسائل در جریان است که این اتفاقات رخ می‌دهد، اما چرا به عنوان بزرگ‌تر تیم این موارد را روشنگری نمی‌کنید، اظهار داشت: من که دقیقا نمی‌دانم چه کسی یا کسانی این کارها را انجام می‌دهند اما معتقدم که هوادارن ما باید بدون واسطه با بازیکنان در ارتباط باشند همین موضوع باعث می‌شود که این اتفاقات رخ بدهد. همه بازیکنان زحمت می‌کشند و ما شرایط خوبی داریم اما چرا دو روز مانده به سفر تیم به عمان برای انجام یک بازی مهم و بین‌المللی این مسائل پیش می‌آید؟ من کاری ندارم که چرا منشا تشویق می‌شود اما چرا طارمی در زمین است این اتفاق رخ می‌دهد؟‌ 

 

حسینی اظهار داشت:‌ ما تیم خوبی داریم و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و مطمئناً این مسائل نمی‌تواند سد راه ما شود اما باید همه چیز روشن و مشخص شود که چرا این مسائل اتفاق می‌افتد ما تیمی هستیم که برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کرد و این مسائل درست نیست. مطمئن باشید ما همگی پشت طارمی هستیم چرا که او گل‌های زیادی برای ما زده و نباید زحماتش را فراموش کنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------