استقلال، غرق در مشکلات



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی برگزار می‌شود که این باشگاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا شکست خورد. شکستی که کادرفنی و هواداران این تیم انتظارش را نداشتند. آبی‌ها نتوانستند به اهداف خود در بازی برسند تا وارد یک بحران جدید شوند. این که چقدر منصوریان یا بازیکنان استقلال در این وضعیت مقصر هستند مورد بحث نیست. به هرحال منصوریان قبلا ثابت کرده که می‌تواند تیمش را از شرایط سخت خارج کند. تیم او فصل گذشته شرایطی به مراتب بدتر از الان را پشت سر گذاشت و در نهایت نایب قهرمان لیگ شد. با این‌حال منصوریان این روزها زیر فشار زیاد هواداران استقلال قرار گرفته و بازی با پدیده مشهد برای او از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

اما تمام مشکلات استقلال وضعیت نتیجه گیری این تیم نیست. استقلالی‌ها هنوز پولی به بازیکنان خود بابت قراردادشان پراخت نکرده‌اند و شاید این از خوش اقبالی مدیران استقلال باشد که آبی‌ها در نتیجه‌گیری موفق نبودند چون اگر آبی‌ها می‌توانستند امتیازات بیش‌تری را کسب کنند، هیچ بعید نبود که به دلیل مشکلات مالی علیه باشگاه صحبت می‌کردند و یا دست به اعتصاب می‌زند. اتفاقی که سال گذشته چندبار انجام دادند.

 

عجیب‌ترین جای ماجرا جایی است که حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال در اظهاراتی تلویزیونی مدعی شد که هیات مدیره آبی‌ها هر آن چه برای تیم لازم بود را انجام داده و از انجام هیچ کاری دریغ نکرده است. او دقیقا مشخص نکرد چه کاری برای استقلال انجام داده چراکه بازیکنان استقلال هنوز پولی برای فصل جاری دریافت نکرده‌اند و هنوز قسط اول قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند و این درحالی است که وظیفه اصلی او و سایر اعضای هیات مدیره تامین منابع مالی است.

 

امروز هیات مدیره استقلال جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد و احتمالا در پایان آن بازهم از منصوریان حمایت خواهد شد اما باید مشخص شود که نام مربی کروات مشهوری که یکی دو روز است در کنار باشگاه استقلال مطرح شده را چه کسی اعلام کرده و هدف او از این کار دقیقا چه بوده است؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------