واکنش نکیسا به ادعای علی کریمی: هرکس با ادبیات خاص خودش حرف می‌زند



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,نکیسا

مربی گلرهای نفت در زمان حمید درخشان در خصوص شرایط این باشگاه پس از جدایی می‌گوید. 

نیما نکیسا در گفت‌وگو با  ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش اظهار داشت: بعداز جدا شدن از نفت زندگی به شرایط عادی بازگشته است به تدریس در دانشگاه و انجام کارهای هنری و ورزشی مشغول هستم.

 

وی درباره صحبت‌های علی کریمی مبنی بر اینکه هیچ کدام از اعضای کادر فنی قبلی نفت حق حضور در تمرین این تیم را ندارند، افزود: من این مصاحبه را خوانده‌ام ولی باید بگویم از انجام این مصاحبه ناراحت نشدم. با علی کریمی هم‌بازی بودم ولی هیچ‌گاه با یکدیگر همکار نبودیم. هر کس با دیالوگی که یاد گرفته صحبت می‌کند ایشان هم صلاح دانسته اینگونه حرف بزند.

 

نکیسا خاطرنشان کرد: یک نکته را باید بگویم و ان هم این است که ما هنوز با نفت فسخ قرارداد نکردیم و بهتر است هر چه زودتر تکلیف کادر فنی گذشته نفت تعیین شود. در نفت اتفاقات خوبی در حال وقوع نیست این تیم مانند یک بچه بی‌سرپرست شده که هر کسی بر آن ادعای مالکیت دارد از زمان انتقال این تیم به اراک تا صاحبان مختلفی که هر روز بر این تیم ادعای مالکیت دارند. در این تیم یک تصمیم عجیب و غریب گرفته شده مدیریت قبلی نفت نزدیک به 12 میلیارد هزینه کرده حتی بسیاری از بدهی‌های مالیاتی باشگاه را پرداخت کرده و به نفع این تیم نیست این تصمیم‌ها گرفته شود.

 

مربی سابق نفت خاطرنشان کرد: من به علی کریمی ارادات ویژه‌ای دارم اما احتیاجی نبود که ایشان چنین صحبت‌هایی را عنوان کند. درخشان پیشکسوت فوتبال ایران بوده که زحمات زیادی کشیده است. بهتر بود ایشان در کادر فنی گذشته نفت تشکر می‌کرد کلمه حق ندارد در ادبیات علی کریمی نیست و به نظرم در این بین نقل و قولی صورت گرفته است. من افسوس خوردم اما ناراحت نشدم چرا که ما فوتبالیست‌ها متاسفانه همیشه با لحن بد عادت کرده‌ایم که با یکدیگر صحبت کنیم هم برای علی کریمی در نفت آرزوی نفت می‌کنم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------