رونالدو: لیگ قهرمانان بازی‌هایی متفاوت برای رئال است



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,رونالدو

مهاجم رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را بازی هایی متفاوت برای تیمش می‌داند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در شب پیروزی سه بر صفر رئال مادرید برابر آپوئل نیکوزیا دبل کرد و توانست در نخستین هفته لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. مهاجم مادرید بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و گفت‌: به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم. در خانه بازی می‌کردیم و می‌خواستیم لیگ قهرمانان اروپا را خوب شروع کنیم. می‌دانستیم برابر یک تیم دفاعی بازی خواهیم کرد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما در نهایت یک نتیجه‌ خوب کسب کردیم. بازی را به خوبی تمام کردیم و از این موضوع خوشحالیم.

 

رونالدو پس از یک ماه دوباره توانست برای رئال مادرید بازی کند. او به علت محرومیت چند بازی را از دست داد. مهاجم پرتغالی درباره بازگشت خود اظهارکرد: از این موضوع خشنودم. لیگ قهرمانان اروپا رقابت‌های متفاوتی است و شروع دوباره این بازی‌ها با گلزنی اهمیت زیادی دارد. باعث پیروزی تیمم شدم و احساس خوبی به این خاطر دارم.

 

ستاره پرتغالی درباره شانس رئال مادرید در تکرار قهرمانی گفت‌:  این بازی‌ها خیلی طولانی است و باید گام به گام پیش رویم. ابتدا باید در بازی‌های گروهی رقابت کنیم و سپس باید ببینیم در چه شرایطی قرار داریم. کاملا واضح است خواهان قهرمانی هستیم این بازی‌ها  رقابت‌هایی برای رئال مادرید است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------