فتحی: تشویش را از ذهن هواداران دور می‌کنیم/ سوپرجام اولویت ماست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,امیرحسین فتحی
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد با جلسات فشرده مشکلات باشگاه استقلال را حل و تشویش را از ذهن هواداران دور کنند.

به گزارش ایسنا، دیروز (چهارشنبه)، امیر حسین فتحی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال منصوب شد. او در این خصوص اظهار کرد: امیدوارم که با هماهنگی و تعامل لازم در هیات مدیره و دوستان و پیشکسوتان باشگاه که صاحبان اصلی استقلال هستند بتوانیم قدم‌های موثری برای رفع مشکلات باشگاه برداریم. استقلال هواداران بزرگ و فهیمی دارد و مشکلات قابل حل هستند. امیدوارم با خرد جمعی و تعامل گروهی مشکلات را حل و توقع هواداران را برآورده کنیم.

 

او ادامه داد: ساماندهی شرایط باشگاه شامل مواردی نظیر تمدید قرارداد و جذب بازیکنان، مساله سوپرجام و ... است. همه این موارد در اولویت کاری ماست. امیدوارم با جلسات فشرده‌ای که خواهیم داشت مشکلات را حل و دغدغه و تشویش را از ذهن هواداران دور کنیم.

 

فتحی در پاسخ به این پرسش که آیا دفاعیه‌ای برای حل مشکل سوپرجام تنظیم کرده یا خیر، گفت: بله قطعا. با همکارانم قطعا این کار را خواهیم کرد. از دیروز رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم. امیدوارم به آن چیزی که مستحقش هستیم برسیم و این مشکل هم حل بشود.

 

او که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد با اشاره به این که دیشب با چشمی جلسه‌ای نداشته اضافه کرد: من این خبر را در سایت‌ها دیدم و خدمت او نبوده‌ام. شب گذشته با وریا غفوری هم تلفنی صحبت کردم و صبح امروز خبر بازگشتنش را در سایت‌ها دیدم. هنوز خبری در این مورد ندارم. وقتی به باشگاه بروم و اطلاعات را کسب کنم در خدمت شما هستم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد لغو اردوی آلمان هم تصریح کرد: دیروز در جلسه هیات مدیره نامه‌ای از طریق فکس از آقای شفر دریافت کردیم که خواسته‌هایی را مطرح کرده بود. یکی از خواسته‌های شفر لغو اردوی آلمان بود. با توجه به محدودیتی که بود درخواست لغو سفر را داد. راجع به این موضوع در هیات مدیره هم بحث شد و قرار شد که به جای اردوی آلمان تیم در همان کمپ ترکیه تمرین کند.

 

فتحی در مورد استعفای افتخاری از هیات مدیره هم گفت: من از جایگزینی ماجدی با افتخاری بی اطلاع هستم. آخرین باری که در خدمت افتخاری بودم به عنوان یک عضو هیات مدیره او را دیدم و در این خصوص هم صحبتی نشد. او زیر مصوبات هیات مدیره را هم امضا کرد. بعدش هر صحبتی شده، من بی اطلاع هستم. در خصوص اضافه شدن شخص یا اشخاصی در صلاحیت من نیست و باید مجمع باشگاه تصمیم گیری کند و باید از آنها سوال کرد.

 

او در پایان بیان کرد: من خدمت همه هواداران عزیز و فهیم‌مان عرض ارادت ویژه دارم. همه توان خودم و همکارانم و هیات مدیره بر این است که مشکلات برطرف شود و تیم با آرامش به کارش ادامه بدهد. دوستان و هوادارانی که در سرما و گرما یار و یاور ما بوده‌اند ما نماینده آنها برای حل مشکلات آنها هستیم و این مشکلات قطعا با همراهی آنها برطرف می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------