قیمت بلیط بازی های المپیک 2020 توکیو اعلام شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بازی های المپیک 2020
کمیته المپیک ژاپن قیمت بلیط بازی های المپیک 2020 توکیو را اعلام کرد بر اساس قیمت گذاری این کمیته، بهای هر بلیط از 18 دلار تا دو هزار و 700 دلار متغییر است. 

به گزارش ایرنا، تلویزیون 'ان.اچ.کی' ژاپن روز شنبه اعلام کرد بیشترین مبلغ بلیط مربوط به افتتاحیه این بازی ها است که با 300 هزار ین معادل دو هزار و 700 دلار به فروش می رسد.

بر این اساس، بعد از افتتاحیه، گران ترین بلیط بازی ها هم در حدود هزار و 160 دلار برای رقابت های دو و میدانی در نظر گرفته شده است که به احتمال زیاد، مربوط به مسابقه فینال دوی سرعت 100 متر مردان است.

 

کمیته ملی المپیک ژاپن همچنین اعلام کرد بلیط های خاصی هم با قیمت 2020 ین یا حدود 18 دلار، به مناسبت سال برگزاری این المپیک یعنی سال 2020 میلادی، برای مدارس و گروه های دیگری شامل کودکان، سالمندان و معلولان تهیه خواهد شد.

 

کمیته برگزار کننده المپیک 2020 ژاپن می گوید از آنجایی که می خواهد جوانان زیادی این رویدادها را تماشا کنند، بیش از نیمی از بلیط ها با قیمتی تا حداکثر هشت هزار ین یا حدود 71 دلار عرضه خواهد شد.

 

برنامه ریزی شده است که فروش بلیط ها از اوایل سال 2019 در وب سایت رسمی بازی ها آغاز شود.

 

قرار است المپیک 2020 ژاپن، از(24 جولای تا 8 اگوست) سال ۲۰۲۰ برابر با (3 تا 18 مرداد) برگزار شود.

 

در روز ۲۲ جولای دو روز قبل از افتتاحیه بازی ها، یک مسابقه سافت بال در استان فوکوشیما برگزار می شود استانی که در زلزله، سونامی و حادثه هسته ای سال ۲۰۱۱ به شدت آسیب دید این اولین رویداد در این بازیها خواهد بود.

 

جودو، ژیمناستیک و بدمینتون در این المپیک زودتر برگزار خواهد شد باقی ورزش ها مانند کشتی و همچنین فینال ورزش های گروهی مانند والیبال و فوتبال نیز پس از آن برگزار می شوند.

 

ماراتن ها از هفت صبح شروع می شوند پیاده روی ۵۰ کیلومتری مردان ساعت ۶ صبح آغاز می شود و ورزش سه گانه نیز از ۸ صبح برگزار می شود.

 

جزئیات بیشتر این المپیک قرار است آذر ماه سال 97 مشخص شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------