دغدغه‌ای بزرگ که مدیر موفق این روزهای استقلال را مدام به شهرداری می‌کشاند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,امیرحسین فتحی
این روزها یکی از بزرگترین دغدغه‌های امیرحسین فتحی سرپرست موقت باشگاه استقلال در کنار مسئولیت‌های مهمش در این تیم، سرنوشت فعالیتش در شهرداری تهران است.

به گزارش خبرآنلاین؛ تقریبا تا چند ماه قبل پیش بینی این بود که او در پایان دوره خدمت احتمالا 35 ساله، از شهرداری بازنشسته می شود به فعالیتش در سمت هایی در وزارت ورزش در حد عضویت هیات مدیره و سرپرست یا مشاور ادامه خواهد داد اما حالا قانون جدید ممنوعیت فعالیت بازنشسته ها، شرایط را برای او دشوارتر از قبل کرده است. 

 

امیرحسین فتحی که از زمان حضور در استقلال توانسته گامی بزرگ بردارد و این طور که ادعا کرده به جای 100 هزار دلار توانسته از انتقال مجیدحسینی 600 هزار دلار درآمد برای استقلال ایجاد کند، با خریدهای خوبی که برای تیم داشته، به چهره ای محبوب برای هواداران استقلال هم بدل شده است.

 

او با خرید بازیکنان خارجی جدید و مرتضی تبریزی، توانست التهاب روی سکوهای استقلالی را جمع کند و البته با افشاگری درباره قراردادهای غیر حرفه ای پیشین به دنبال احقاق حق از استقلال افتاده و اینگونه به سرعت صاحب محبوبیت در تیم شده است.

 

فتحی اما در واحد قبلی کاری خود در لیست بازنشستگی قرار گرفته بوده است. اگرچه هنوز این حکم صادر نشده اما او در فهرست مدیران بازنشسته قرار دارد و کارهای کارگزینی مربوط به این اتفاق برایش در شهرداری در جریان است. حکمی که اگر صادر شود، سبب خواهد شد که دوره فعالیت فتحی در استقلال خیلی کوتاه باشد اما وزارت ورزش به دلیل این عملکرد کوتاه مدت مدیر انتصابی و مورد حمایتش قصد دارد به هر قیمتی او بتواند فعالیتش در استقلال را امتداد دهد.

 

بر همین اساس فتحی و وزارت ورزش در مکاتبات با شهرداری تهران خواهان این هستند تا او به وزارت ورزش مامور شود و بتواند به فعالیتش در این وزارتخانه ادامه دهد و حکم بازنشستگی این مدیر پیشین شهرداری فعلا صادر نشود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------