پروژه خرید نیمار دوباره آغاز شد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه رئال مادرید
باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی شرایط خرید ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را دنبال می‎‌کند. 

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرز در دو هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی لالیگا دست بکار شد تا با خرید نیمار دل هواداران رئال مادرید را به دست بیاورد. نمایش بازیکنان در سوپرکاپ اروپا مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد آنها نیاز به خریدی ارزشمند دارند با مشکل خط حمله را برطرف کند اما این از طرف باشگاه هنوز تایید شده نیست.

 

به غیر از رئیس باشگاه ارکان دیگری هم علاقه مند به خرید این بازیکن برزیلی هستند اما آنها روی رقم انتقال اتفاق نظر ندارند. یولن لوپتگی امیدوار است پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مهاجمی در اختیار داشته باشد که مکمل کریم بنزما و گرت بیل باشد.

 

البته خوزه آنخل سانچز و پرز معتقدند بازیکنان فعلی رئال مادرید بدون زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو می‌توانند قهرمانی در اروپا را تکرار کنند و در حال حاضر بازیکنان کمی در بازار حضور دارند که ویژگی‌های بازیکن سابق برزیلی را برای حضور در ترکیب رئال داشته باشند.

 

سنگ بزرگ پیش روی نیمار برای ترک لیگ فرانسه، بندهای قرارداد او با پاری سن ژرمن است که چند ماه پیش باشگاه فرانسوی اعلام کرد بند فسخ قراردادی در تعهدنامه‌‌ای که او در تابستان 2017 با جدایی از بارسلونا به امضا رسانده وجود ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------