صمصامی: خداحافظی‌ام از تیم ملی قطعی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,صمصامی
بازیکن تیم ملی هندبال ایران می‌گوید خداحافظی‌اش از این تیم قطعی است و تصمیمی برای بازگشت ندارد. 

به گزارش مهر از اندونزی، تیم ملی هندبال ایران روز یکشنبه با غلبه بر عربستان به عنوان پنجم بازی های آسیایی رسید. پیش از این مسابقه مهرداد صمصامی بازیکن تیم ملی در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود که از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

 

صمصامی در گفتگو با مهر، درباره بازی با عربستان گفت: نتوانستیم به جمع چهار تیم پایانی راه یابیم ولی بر خلاف تصور، بچه ها برای بازی با عربستان انگیزه زیادی داشتند. در دوره قبل به عربستان باختیم و نتوانستیم به جام جهانی برویم. همه انگیزه داشتیم تا هم انتقام بگیریم و هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بود که نشد. بعضی اتفاقات و ناهماهنگی ها و کم تجربگی ها نگذاشت به این هدف برسیم. برای همین مقابل عربستان از اول بازی باانگیزه آمدیم و از این تیم جلو افتادیم.

 

بازیکن تیم ملی هندبال یادآور شد: عربستانی ها هندبال را بد و با نامردی و ناجوانمردانه بازی می کنند. نمی خواهم واژه دیگری به کار ببرم. بچه ها از این حالت نمی ترسیدند و با جان مقابل حریف ظاهر شدند. همه زحمت کشیدند و نتیجه گرفتیم.

 

وی درباره اظهارات علیرضا رحیمی که گفته بود تیم ملی با همین نفرات و بدون لژیونرها هم می توانست به جمع ۴ تیم پایانی صعود کند، گفت: بله ولی پنج بازیکن خوب ما همراهمان نبودند. اگر بودند شاید نتیجه بهتر می شد. این تیم هم چیزی کم نداشت. ما بازی تدارکاتی کم داشتیم. خوب تمرین و آماده سازی کردیم ولی فقط دو بار با قطر بازی کردیم. بچه ها رفته رفته بهتر شدند. بازی با عربستان هرچه داشتیم گذاشتیم و با اختلاف این تیم را که به جام جهانی صعود کرده است را شکست دادیم.

 

بازیکن تیم ملی هندبال درباره خداحافظی اش از تیم ملی هم گفت: هدف گذاری ام همین بود. مشکلات خانوادگی برایم پیش آمده است. سه چهار ماه دور از خانواده تمرین می کنم،. هدف گذاری ام برای این بازی ها بود و دوست داشتم با نتیجه خوب تمام شود. از کسانی که مرا در تیم ملی تحمل کردند، تشکر می کنم.

 

صمصامی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا این خداحافظی باوجود ممانعت بعضی از ملی پوشان قطعی است؟ تاکید کرد: بله قطعی است. باید جا را به جوانها بدهیم تا تجربه کسب کنند و تیم قوی تری داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------